Hey meiden, Ik zit met een dilemma ik lees namelijk altijd de Karin slaugther en Tess geritssen boeken alleen nu heb ik dus alles gelezen en moet ik elke keer wachter op een vervolg... Ik ben nu op zoek naar een nieuwe schrijfster in deze stijl? iemand tips?????? zo jah is er een bepaalde volgorde waarin je de boeken moet lezen??
Geen nieuwe schrijfster maar ik ben wel een groot fan van haar.. Patricia Cornwell die een hele serie boeken heeft met de hoofdpersoon patholoog anatoom Kay Scarpetta. Hier de link met alles titels Patricia Cornwell op De Boekenplank Verder vind ik de boeken van Harlan Coben errug leuk. Misschien heb je er wat aan.
Welke schrijfster ik supergoed vind in het spanningsgenre is Mo Hayder. Sommige stukken zijn een beetje ranzig (ze omschrijft alles errug goed), maar ik houd daar wel van EDIT oh ja, de boeken over inspecteur Jack Caffery kun je het beste wel in volgorde van verschijnen lezen. Dan snap je 't allemaal het beste. De overige boeken staan los van elkaar.
Katy Reich bijvoorbeeld? Op haar boeken is de serie Bones gebaseerd, ik zelf ben erin gevallen maar misschien wel handiger om van het begin af aan te volgen.
Chevy Stevens! Zat keer folder in boek dat Karin Slaugter haar aanprees zeg maar. Ook Lisa Jackson vind ik erg goed!
Ik lees ook graag boeken van Karen Slaughter en ik kan je ook Mo Hayder aanprijzen! Ik ben nog steeds bezig met het laatste boek van Karen Slaughter...pfff kom er echt nooit aan toe nu met de kids, bah! En ik lees zo graag, ben veels te moe elke avond hahaha en ik ga ook veel te laat naar bed hoor. Maar ik zal m eens snel gaan uitlezen want ik ben wel heeeeel benieuwd hoe het goed aflopen!
Ik zou ook zeggen Kathy Reichs, hele leuke boeken! Verder James Patterson (the womens murderclub boeken bijvoorbeeld) of Lee Child.
Helen Fritzgerald Loes den Hollander Suzanne Vermeer, maar die zijn echt supersnel uit(bij mij dan) en niet mega spannend. Esther Verhoef maar vond dan vooral de boeken leuk die zijn geschreven onder de naam escober, die moet je wel echt op volgorde lezen!!!!! Erg leuk!!!
Boeken van Tami Hoag en Ruth Rendell liggen een beetje in dezelfde stijl. Verder lees ik zelf altijd graag boeken van Nicci French, Nicci Gerard, Marion Pauw, Simone van der Vlugth, Esther Verhoef en Saskia Noort
Geheel onverwacht vond ik Sue Grafton erg leuk. Ik heb een boek van haar gekregen, maar het leek me niks aan. Toch gelezen en ik ben echt aangenaam verrast! De serie van het alfabet is echt goed! Bijvoorbeeld: A van Alibi B van Bedrog C van Crimineel En zo verder. De enige die ik tot nu toe heb gelezen is O staat voor onheil. Ik ga nu verder met de serie aan te komen, zodra ik die van Karin Slaughter compleet heb.
ik vind mo haider zo luguber.. 1 van haar b oeken hield ik echt een rot gevoel aan over.. (die van die incestpleger in huis.. Die ookmet de ouders vanalles deed.. jakkes wat een boek)
nicci french vind ik echt vreselijk ik hou niet van boeken die in de ik vorm geschreven zijn de milenium Trio heb ik al gelezen... ik denk dat ik ook aan die hayden ga beginnen naast Patricia corwel. veel lezers zeg ik zelf vind tess gerittsen echt beter dan Karin Slaghter jullie?