Oh daar had ik ook zo erg last van! Ook van deo trouwens... Nu vind ik het allemaal weer lekker ruiken trouwens... Maar wasverzachter vond ik het ergst...ik stond echt in de supermarkt aan iedere fles wasverzachter te ruiken welke ik nu moest nemen....en ik nam er geen een! Ik vond ze allemaal stinken! Qua wasmiddel vond ik Ariël nog wel gaan.
Oh zie dat je Ariël juist vindt stinken hahaha...dan waspoeder die ruiken minder heftig dan vloeibaar...
Ik rook in de winkel ook netjes aan de wasverzachter, om er dan eentje mee te nemen die ik lekker vond en er na het wassen alsnog van over te moeten geven, omdat het dan ineens compléét anders rook Ik zou voor Neutral gaan en wasverzachter inderdaad achterwege laten, zoals je al doet..
Oh, zo herkenbaar. Wat ben ik weer blij dat ik dit stadium weer door ben Ik vond ook wasmiddel goor, maar veranderen was voldoende. Ik vind die van AH eigen merk superlekker ruiken.
Haha, alles wat 'lekker' ruikt, kan je als zwangere niet meer luchten of zien! Ik had dit ook tijdens m'n zwangerschap. In een andere zwangerschap had ik het meer met geuren van douchegel en shampoo's enzo, de laatste zwangerschap meer wasmiddel. Heb tig wasmiddelen geprobeerd maar uiteindelijk had ik toch het minste last van het allergoedkoopste waspoeder (van de Action en verschillende budgetmerken bij supermarkten, komt ook uit dezelfde fabriek). Wasverzachter liet ik ook achterwege. Heb nog steeds dat ik absoluut niet tegen bepaalde geuren kan, dus denk dat dat wel blijft? Als ik het groene afwasmiddel van Lidl ruik, moet ik zowat overgeven... Nog steeds...
Vloeibare dreft, de witte (niet de blauwe; je moet dus wel de dop eraf draaien om te kijken naar de kleur). De enige geur die ik kan verdragen. 5 jaar na mijn laatste zwangerschap word ik nog altijd misselijk van bepaalde geuren die ik toen niet kon verdragen. En azijn als wasverzachter is altijd goed.