De titel zegt het al En waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ben; Gebruik je toevoegingen zoals Vanish oid?
Ik gebruik Ariel voor mn witte was. En color reus voor de bonte was. Verder gebruik ik alleen was verzachter en geen vanish oid
Hier gebruiken we Robijn volgens mij .. Zou het eigenlijk niet weten want mijn ventje doet de was altijd
Ecover wasmiddel, aangezien dit beter voor het milieu is (biologisch afbreekbaar) verder gebruik ik een klein scheutje azijn als wasverzachter.
ik heb robijn gestemd, omdat ie die op het moment gebruik, maar ik gebruik eigenlijk het wasmiddel wat in de aanbieding is. elke week is het wel ergens 3 voor 2 ofzo. Dus hier varieert het!
ik heb anders gestemd, ik gebruik neutral omdat ons meisje veel eczeem heeft en tegen de rest niet kan.
Eigen merk c1000 voor de rest beetje wasverzachter en calgon. Mits mn man zn werkoverhemden erin zitten dan nog een beetje vanish white erbij.
Ik gebruik een merk dat in de aanbieding is in grootverpakking. De ene keer Ariel, dan Dash en dan weer Witte reus.
Ik heb gestemd op Persil omdat ik die NU heb. Dat was een poosje terug een mooie aanbieding bij Kruidvat: 2 halen 1 betalen. En Persil is best duur normaal volgens mij. Maar normaal heb ik meestal Ariel omdat ik die lekker vind ruiken en hij doet goed zijn werk. (was) Sindskort heb ik de wasverzachter van Lenor ontdekt. Voorheen gebruikte ik altijd Robijn wasverzachter. De groene en roze van Lenor vind ik de lekkerste.
Formil van de LIDL. Die klein en krachtig variant echt super! hiervoor gebruikte ik witte reus, ariel, robijn etc etc, maar sinds mn mams me gewezen heeft op formil en als beste getest door de consumentenbond ben ik helemaal happy met formil
ik wissel eigenlijk altijd. gebruik voor alles waspoeder. Meestal is dit dash dreft of persil. Soms doe ik er een scheut vloeibare persil of ariel bij zodat alles super ruikt! Als wasverzachter gebruik ik momenteel robijn oranje.
Dash Zomerfris vloeibaar, en als wasverzachter Lenor (het liefst de gele). Ik koop ze allebei enkel als ze in de actie zijn, maar dan wel gelijk een hele voorraad. Vanish oid gebruik ik helemaal niet. Soms voor hele erge vlekken heb ik wel shout staan om in te weken.