ik gebruik omo! voor zowel wit als bond Ruikt zo heerlijk fris! zeker als je het dan buiten kan laten drogen!! ik gebruik wel vanish maar meestal zet ik het de nacht voor het wassen ff in een emmer want heb het idee dat dat beter werkt dan meewassen! heb het wel nodig met die knoeikont van mij! zeker als er rode saus of wortels in het eten verwerkt zijn! hihihhi
ik blijf meestal bij robijn en dan die kleine flessen! Af en toe koop ik ah eigen merk om even een andere geur te hebben. Soms gebruik ik een beetje chloor bij witte handdoeken verder alleen wasverzachter
op het moment gebruik ik Dash... en dan ineens weer robijn... ariel... ik vind dat als je een wasmiddel al een tijdje gebruikt je het haast niet meer ruikt...
hoi, ik gebruik Neutral, omo, witte reus, dreft, robijntje en persil en soms de wasverzachter van de aldi veel verschillende merken dus, afhankelijk van wat er in de aanbieding is.
Op dit moment Ariel voor de witte was en Ariel voor gekleurde was. Het gaat om die de waspoeder variant, maar dan in tabletvorm. Heeeeerlijke geur! Wasverzachter : standaard Lenor (nu de witte fles)
ik gebruik nu Dash zomerfris en omo (maar die vindt ik niet zo lekker ruiken) wasverzachter gebruik ik niet. Als ik een 90 graden was draai gaat er calgon in.
verschilt wel regelmatig.. voor de gekleurde was de oranje fles Omo.. Voor zwarte was een Duits merk van op=op winkel.. Voor witte was Color Reus en Vanish voor de kleertjes van L. (wortelvlekken enzo) Voor alles was dus haha.. Wasverzachter komt er hier niet in, omdat ik allergisch ben
Meestal Robijn klein & krachtig of Ariel. Die Formil heb ik ook wel gebruikt, maar vond ik helemaal niet goed werken.
Ik gebruik het meeste Dash Maar koop gewoon wat het goedkoopst in de aanbieding is, en vaak is dat dash.
Ik zweer bij Ariel. Ik gebruik af en toe wasverzachter, Silan. Als extra gebruik ik soms Ossengal of groene zeep ter inweek.
De dash omdat ie zo lekker ruikt! Als wasverzachter de Lenor. Ruikt het wasmiddel van de Lildl ook lekker???
de lidl toen een gele wasverzachter met jasmijn, die was heerlijk...maar ik kan hem niet meer vinden ging echt special voor de wasverzachter naar de lidl silan lavendel is nu mijn nieuwe favoriet
hmm jammer dat je maar op 1 ding kan stemmen. ik voor de gewone was ariel voor de witte was c1000 huismerk en wasverzachter ook van de c1000