Ik gebruik tegenwoordig alleen nog neutral. De kleine heeft eczeem (ik ook, maar had geen last van ander wasmiddel). Jammergenoeg ruikt dat helemaal naar niks. Als de was andes hing te drogen rook de hele bovenverdieping altijd lekker.
Ik gebruik helemaal geen wasmiddel, ik heb een eco-wasbal. Functioneert heel goed en beter voor het milieu kan bijna niet. Als de was echt heel erg vies is, of ik wil een geurtje aan mijn was, dan voeg ik een mini schepje wasmiddel er aan toe, ecover gebruik ik dan...
al jaren vloeibare robijn! ook de wasverzachter van robijn meestal sensation roze vind het heerlijk ruiken! als ik n wasje gedraaid heb ruikt me hele huis naar bloemetjes en daar wordt ik vrolijk van
Normaal gebruik ik Ariel, maar sinds mijn dochter is geboren Le Chat, is beter voor de baby. Heb ook al merk van Aldi gebruikt, maar vind toch dat andere merken beter ruiken.
Wat er maar in de aanbieding is eigenlijk, momenteel is hier Witte Reus(met marseillezeep er door,ruikt zo heerlijk )in gebruik,en Witte Reus met Lavendel. Heb ook nog 2 megaflessen Dash Zomerfris staan op voorraad was ook in de aanbieding.
Wat wel eens in de aanbieding komt, dus elke keer wat anders. Momenteel thuis heb ik: -omo -fleuril -witte reus en wasverachter van robijn dacht ik, sensations
Ik gebruikte vroeger altijd Robijn, maar dat vond ik best prijzig. Toen las ik ergens over een consumententest van het een of t ander, en daar kwam het spul van de Lidl als beste uit! Dus dat heb ik toen een keertje geprobeerd, en ik vond het niet onder doen voor Robijn dus ben ik dat lekker blijven gebruiken!!! Vind t vooral fijn dat het zoveel geld scheelt...
Wij gebruiken dash, is een van de weinige wasmiddelen waar ik geen jeuk van krijg. Voor de gekleurde was color en we gebruiken geen wasverzachter.