ARiel pods. Heb eens dash of omo gehaald, weet niet meer welke maar deed echt niks voor de was. Ariel pods haal ik altijd in de aanbieding.
ik heb pas lenor pods meegenomen bij de kruitvat omdat die in de aanbieding waren en best spijt van. wast toch niet zo schoon als de ariel pods.
Altijd robijn...liefst de klein en krachtig ...heeeerlijk...zorg er altijd voor dat ik een voorraadje heb, koop het altijd in de aanbieding
Ik heb nu al tijdje de Ariël pods. Ben ik erg tevreden over. Als ik op koude temperaturen was gebruik ik of de Ariël vloeibaar of robijn Sensations. Koop het ook altijd als AH actie heeft zoals 1+1 gratis.
Formil van de Lidl. Vloeibaar voor de gekleurde was, poeder voor de witte was. Wasverzachter gebruik ik nooit
Poeder van de Lidl voor de bonte was. Witte reus voor de witte. Klein scheutje schoonmaakazijn als wasverzachter en voor de fijne was gebruik ik robijn wasverzachter. Die ruikt nog steeds het lekkerst.
Wat in de aanbieding is en anders ah eigen merk. Maar pas bij Kruidvat een grote fles Robijn gekocht, en daar ruikt mijn was in de kast nog steeds naar, ontzettend lekker. Zelfs met Robijn wasverzachter en ander merk wasmiddel ruikt het niet zo lekker. Dus ik denk dat ik daar toch maar op overstap
Ariël voor de witte was en Ariël color voor de broeken, sokken, ondergoed, handdoeken. Altijd pods. Voor de 30’ was Lovables, de roze fles. Ruikt echt heerlijk!!
Persil poeder (haal altijd mega pakken net over de grens in dld). Zowel voor de witte als gekleurde was. Gaat goed schoon en de gekleurde was blijft mooi. Scheutje robijn wasverzachter voor de kekkere geur van bijv handdoeken