Dat is toch voor de wasverzachter het middelste bakje? Waarvoor is eigenlijk het rechter bakje? Hier gaat de wasmiddel in het linker bakje zonder schotje, de wasverzachter in de middelste met het schotje (want dat spul komt toch later bij de was lijkt mij?) en de rechter gebruik ik nooit.
Links is dacht ik voor wasmiddel, midden voor wasverzachter en rechts gebruik ik als ik voor was erbij aanzet.
Kleine bakje is voor als je programma draait met voorwas. Grote bakje is voor zonder voorwas. Bakje met bloemetje er boven is voor wasverzachter. Soms zit er ook ipv bloemetje een soort rastertje boven het wasverzachter bakje
Hier meestal ook grote flessen vloeibaar wasmiddel. Haal ze altijd in de aanbieding bij de kruidvat ene keer is dat frisse reus en andere keer weer robijn. Wasverzachter hebben we wel altijd van robijn heerlijk vind ik dat ruiken. Als je dan je gordijnen hebt gewassen en nat op hangt die geur door heel je huis. Word ik blij van. Heb soms poeder in huis voor op de bank te strooien zodat als ik het op stofzuig de stofzuiger en de bank en ruimtes ook lekker fris ruiken.
Bij mij is links: voorwas. Midden hoofdwas en rechts wasverzachter. En het is dat hoofdwasvakje dat een schotje heeft bij vloeibaar wasmiddel dat eruit moet bij poeder.. Edit: het staat er bij mij ook op. En ik kan me voorstellen dat t per machine verschillend is.
Ik gebruik ook vloeibaar wasmiddel. Meestal een huismerk van waar ik dan boodschappen heb gedaan. Wasverzachter heb ik het liefst Lenor of Robijn. Die ruiken het lekkerst. Bij mij loopt de wasmiddel wel weg trouwens als ik het in het bakje giet. Ik heb niet zo'n schotje. Is dat zo erg dan? Ik heb er nooit bij nagedacht.
Volgens mij hangt het van je wasmachine af waar welk bakje zit. Bij mij is het links wasverzachter, midden wasmiddel voor een gewone was en rechts voor de voorwas. Op mn werk is het weer anders en bij mn moeder ook dus hangt echt van je wasmachine af. Ik gebruik overigens vloeibaar wasmiddel van Robijn, koop ik altijd in de aanbieding. Waspoeder vind ik vies, gaat zo klonteren in het bakje en dat heb ik met vloeibaar wasmiddel niet. Daarbij gebruik ik wasverzachter, ook van Robijn.
Meestal Robijn die haal ik in de bonus 1+1 Ariel haal Ik ook regelmatig indien 1+1, de sensitive en ben nu weg van de Lidl savon marseille (maar daar staat op voor witte was?) Dus die enkel voor de witte was
Lidl! Superblij mee. Vaak in de aanbieding 2 voor 5 euro. Wel poeder; niet vloeibaar. Ik kan niet tegen wasverzachter en deze ruikt niet zo, want dat vind ik ook niet fijn.
Mijn keuze is vooral afhankelijk van de geur van het wasmiddel. De meeste geuren vind ik namelijk vreselijk! Ik gebruikte in NL graag de vloeibare van Lidl (alleen de marseillezeep variant). Neutral vond ik ook stinken dus dat was geen optie. Hier gebruik ik poederwasmiddel dat eigenlijk voor een halfautomaat bedoeld is (maar merk geen verschil behalve dat deze veel beter oplost dan normaal waspoeder), voorheen was dat van Omo maar laatst een ander merk geprobeerd ivm aanbieding. Heeft ongeveer dezelfde geur als die van de Lidl die ik gebruikte, een lichte citroengeur. Het behoeft vast geen uitleg dat ik ook geen wasverzachter gebruik.