Welk wasmiddel gebruiken jullie voor de gekleurde was?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zxcvb, 27 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.398
    21.792
    113
    Ja, hier ook. Sommige vlekken gingen er voorheen niet uit maar nu ik veel minder gebruik komt alles gewoon schoon uit de machine. Maar ja, fabrikanten zullen natuurlijk niet snel de juiste dosering van poeder aangeven hè. ;) Ik heb ooit eens gekeken hoeveel poeder ik volgens de verpakking nodig zou hebben en dat was zoveel dat het niet eens in het bakje pastte. :eek:

Jo79 vindt dit leuk.
  2. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik gebruik voor de 30 en 40 graden was Robijn color vloeibaar. En voor de 60 graden was gebruik ik poeder van de aldi. Alleen vloeibaar is niet heel goed voor de wasmachine hoorde ik, dus daarom gebruik ik ook poeder. En 1 keer per maand maak ik de wasmachine schoon en laat ik em op 90 graden draaien.

3. AnnemarieK77

AnnemarieK77 Actief lid

6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    Ik gebruik seepje.
    Vind het een fijn wasmiddel, Ik heb het gevoel dat ik dan tenminste nog iets bijdraag aan milieu enzo en mijn middelste heeft een gevoelige huid en met seepjes blijft dat ook goed gaan :thumup:

4. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Ik gebruik voor de gekleurde was vloeibaar omdat ik dat prettiger vind. Voor de witte was poeder omdat dat voor de machine beter is.
    Beide formil vd Lidl

Deel Deze Pagina