Ik heb vaak dat als ik de was eruit haal ik het niet lekker vind ruiken maar als het droog is gelukkig wel. Maar ik gebruik altijd vloeibaar wasmiddel en begrijp dus dat dat niet zo goed is? Even een vraagje voor wie Lenor wasverzachter gebruiken, dit is vloeibaar en doe je dan toch rechtstreeks in de trommel? En ik wil ook wel eens reinigen met soda, hoeveel soda doe je dan in de trommel? Of doe je het in het wasmiddelbakje?
Ik heb eigenlijk altijd Dash. Sla dan groot in als er ergens een goede aanbieding is. Maar nu heb ik Persil, want die was bij de kruidvat maar 2,50 en we hebben nogal wat was nu
Ligt er aan, net wat in de aanbieding is, maar meestal is dat toch ariel. Wasmachine reinigen, machine leeg draaien op 90 graden, en in het bakje soda vullen.
Wij gebruiken wasmiddel van de Lidl. En helemaal voor de fijne was is superlekker. Als deze aan de waslijn hangt, ruikt het hele huis naar lekkere wasmiddel en het is niet zo'n duur wasmiddel
Die van de hema heb ik ook meestal, maar heel vaak hebben ze in ons filliaal geen kleurwas meer,(zeker erg geliefd?) alleen de blauwe en zwarte flessen. kun je alsnog naar een andere zoeken. Wasverzachter heb ik de grote blauwe fles van Silan. Ik hou niet zo van sterke geuren en deze valt erg mee vind ik.
Ik gebruikte altijd Ariël poeder, maar sinds een paar maanden Una poeder van de Aldi. Scheelt qua kosten, ruikt lekker en bevalt goed
Ben ik nou trouwens een van de weinigen die geen wasverzachter (meer) gebruikt? Ik zie bij bijna iedereen wasverzachter er tussen staan.
Dat heb ik dus ook. Niet altijd maar regelmatig ruikt me was niet heel fris wanneer ik het uit de wasmachine haal (reinig regelmatig op 90 graden met azijn) maar wanneer het droog is ruikt het wel weer lekker. Vreemd En poeder is voor de wasmachine zelf idd beter dan vloeibaar. Althans dat is me door een monteur verteld.
Nee nooit gebruikt haha,maar zit er nu aan te denken vanwege een lekker luchtje. Ik hou van wel een ruwe handdoek haha
ik gebruik voor de witte was de poeder van de lidl,mn was komt er echt fluoriserend uit. Voor kleur gebruik ik van Albert Heijn langer fris. Wasverzachter elke keer een andere.
Witte was: poeder Formil vd Lidl Color was: Huismerk Coop, oranjerode fles, ruikt zalig! Wasverzachter: Gebruik ik voor de witte was echt nooit, bij color af en toe,ik heb nu Robijn ,oranje fles met perzik. Erg lekker, was gekozen als lekkerste robijngeur op de huishoudbeurs 2012. Dus daarom moest ik die proberen! Zwarte was en fijnwasmiddel haal ik bij de aldi, ik las hierboven dat het fijnwasmiddel bij Lidl heerlijk ruikt, ga ik die de volgende x proberen.
Ik ook haha! Heb wel eens wasverzachter gebruikt maar nu sinds jaren al niet meer. Vind het eigenlijk ook niet nodig.