Super sterke wasmiddel/verzachter

Discussion in 'De lounge' started by ikke84, Nov 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Van de week had mijn zoon een kindje te spelen waarbij je de geur van zijn kleding aan de andere kant van mijn huis al rook, zelf toen het kindje naar huis ging bleef de geur hangen.

Welk wasmiddel of verzachten ruikt zo sterk dat je het van ver af al ruikt? Bij mij vervliegen de geuren helaas L snel

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    De paarse wasverzachter van Lenor.. Nog geen andere gehad due zo lang bleef hangen qua geur. Volgens mij verkoopt alleen de jumbo hem, hij is hier ik nl erg duur vindt ik. Dus wij slaan altijd flink in als we in Duitsland zijn.

3. Evdal

Evdal Lid

Nov 17, 2015
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat zal wss een wasverzachter van Lenor geweest zijn

4. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Maar waarom zou je dat willen? Ik wil dat kleding fris ruikt, niet naar chemische geurtjes.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wil je dat dan? Dat als jij weg bent men nog steeds jouw wasmiddel ruikt?

6. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

idd lenor. duur maar het is het waard.

7. Killo86

Killo86 Actief lid

Feb 28, 2012
    173
    0
    0
    Ik vind het ook lekker als je het blijft ruiken hoor ☺️
    Idd lenor vind ik t best!

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Oh heerlijk vind ik dat wanneer kleding naar wasverzachter ruikt! Op de eoa manier associeer ik dat met schoon.
    Lenor wordt trouwens ook verkocht bij andere supermarkten en zelfs de action heeft het dacht ik weleens staan maar dat weet ik niet helemaal zeker.

9. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Lenor ruikt idd vrij sterk, maar bij enkelen ook weer chemisch.het was een zachte geur rook naar omo.ik hou wel van sterke geuren

10. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

ik vind lenor niet lekker ruiken. te chemisch. Ik had pas fijne wasverzachter. dat was volgens mij silan. Die blijf je ook lang ruiken. Zelfs kleding die een flinke poos in de kast had gelegen roken er nog naar.
    De fles is leeg en ik weet niet meer welke het was. Het was volgens mij een van deze 3 flessen:

11. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Had vroeger een vriendinnetje die ook zo naar wasmiddel rook. Kwam omdat haar moeder vreselijk veel wasmiddel gebruikte, die gooide er per wasbeurt zo 2/3 scheppen in.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Haha, ik had een vriendinnetje dat altijd naar Dash rook, nog steeds als ik die geur ruik, moet ik aan haar denken :p.

Lenor ruikt sterk, maar ik vind het vaak niet zulke lekkere geuren en wat té aanwezig.

13. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Je kan ook Robijn proberen. Die blijft ook redelijk lang hangen.
    Hm op dit moment heeft de Kruidvat én de Vomar trouwens Lenor in de reclame. Het is maar dat je het weet..... ;)

14. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Lenor!!

Aanbieding bij de Vomar voor 1 euro! Wees er snel bij. Ik heb net nog 3 flessen gehaald..

Ik vind ze heeeerlijk rijken..

15. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    OMG, terwijl je soms aan een halve dopje voor een volle wastrommel al genoeg hebt. :$

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lenor inderdaad.

Toen mijn nieuwe collega hier net werkte en we een werkoverleg hadden, vroeg ze aan mij of ik soms Lenor wasverzachter had gebruikt. Ze wist zelfs de kleur van het flesje goed te bepalen! :$
    Kun je nagaan hoe sterk Lenor ruikt, temeer ik het betreffende kledingstuk al een tijdje in de kast had hangen....

Share This Page