Naar aanleiding van het topic over de Lidl zag ik daar diverse reactie's dat het wasmiddel daar zo goed moet zijn. Nu heb ik al een aantal verschillende geprobeerd,maar ik ben geloof ik nogal een pietlut dus niet zo snel tevreden.Momenteel heb ik voor de witte was Ariel en voor de bonte was Dash.Voor de fijne was heb ik Robijn,en als wasverzachter gebruik ik momenteel ook Robijn. Wat zijn nu jullie ervaringen?? Welke vinden jullie het beste,wast hij schoon,ruikt hij lekker en is hij te betalen?? Graag jullie meningen!
Ik vind Ariel erg fijn, voornamelijk omdat die zoooo lekker ruikt! Of deze schoner wast dan een ander merk weet ik niet, nooit vergeleken, heb ook nooit echt vieze kleding. Maar daar gaat verandering in komen vanaf maart
Ik lees nieuwsgierig mee ! Hier gebruiken we altijd Dash ..... Ook vaak Ariel gebruikt en dat ruikt ook wel lekker maar of het echt schoner is ? (dat vlekkenverweideraarspul van ariel vond ik echt waaaardeloos !)
Ik gebruik altijd wasmiddel dat in de aanbieding is. Als ik even geen aanbieding kan vinden dan koop ik het eigen merk van de AH dat ruikt lekker en wast goed schoon.
Voorheen gebruikte ik het huismerk van AH, maar vind de nieuwe geur niet zo lekker helaas. Toen overgestaopt op Formill van Lidl (klein en krachtigflessen), vind het lekker ruiken en ben tot nu toe erg tevreden. Gebruik geen wasverzachter.
ik wissel het per wasje een beetje af.. want als ik een tijdje dezelfde gebruik, dan ruikt het niet meer (ofzo) dus heb Sunil, Robijn en Dash staan en ook de rode en groene fles van Lidl, maar daar gebruik ik dan ook Robijn was verzachter bij voor de geur
Normaal omo en robijn (klein en krachtig flessen), ze ruiken zoooooo lekker! Maar nu eens formil van lidl geprobeerd voor gekleurde was, ook de kleine flessen en bevalt ook heel goed, ruikt ook erg lekker.
Ik gebruik ook witte en bonte was van de AH eigen merk. Die vind ik goed, en ruikt ook erg lekker Wasverzachter gebruik ik altijd Lenor, starry night heet ie geloof ik, de blauwe! Heerlijk
Ariël color voor de gekleurde was en die groene Ariël voor de witte was. Ik gebruik wel poeder, heb een tijd vloeibaar gebruikt maar was daar niet echt tevreden over. En ik heb robijn (roze) wasverzachter en de witte van robijn voor de handdoeken.
Ik gebruik: Bonte was: Dash Witte was: Robijn stralend wit (Maar tegenwoordig is Dash ook voor de witte was, dus daar ga ik op overstappen vind deze nl lekkerder ruiken) Zwarte was: (Ehm geen idee... maar stinkt in ieder geval) Ben zelf dus opzoek naar een goede zwarte wasmiddel dat lekker ruikt!. Wie o wie?!
Weet niet wat het beste is maar wij gebruiken Robijn, zowel wasmiddel als wasverzachter altijd de blauwe fles.
Formil van de Lidl, klein en krachtig, de rode, die is heerlijk! en blijft langer lekker ruiken dan robijn, zelfs ZONDER extra wasverzachter!
ik heb op dit moment echt allerlei soorten wasmiddel en wasverzachter ik merk geen verschil eerlijk gezegd
verschillend. sosm dash, vaak ook ah huismerk of jumbo huismerk. ligt er maar net aan. ariel vind ik te duur. wasverzachter altijd lenor. blauw of groen
Op dit moment ariel gel. Hiervoor ariel poeder, moet zeggen dat het beter schoonwast als robijn klein en krachtig. Ik wissel ook want het lijk net alsof het na een tijdje gewoon niet meer ruikt en als ik dan weer een andere soort heb ruikt het weer beter.