Handdoeken

Discussie in 'Verzorging' gestart door Tamaraliza, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik gebruik voor het afdrogen van mijn dochtertje na het douchen / badje nog steeds hydrofiele luiers. I.v.m. het tere huidje. Vanaf wanneer kan / hebben jullie gewone handdoeken gebruikt om af te drogen? Vind het niet erg hoor om haar met hydrofiele luiers af te drogen, maar als het niet meer nodig is, scheelt het een hoop ruimte in de kast ;)

Liefs!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vanaf 7maanden het ergste nat met gewone doek en dan plooien nog met hydrofiel, denk met 8maanden helemaal op gewone doek. Maar hier dan ook geen huidproblemen...

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hier ook niet :) Wel een gevoelig huidje...

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik gebruik allebij nu eigenlijk wel ligt er net aan wat uit kmt, gebruik ook al tijden normale washandjes voor haar billen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik gebruik al heel lang handdoeken alleen om de plooien in de liezen en nek te drogen een hydrofiel.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik gebruik nog steeds hydrofiele doeken voor zoonlief, bij dochter tot en jaar of 3 gebruikt toen wilde ze zelf voortaan met grote mensen handdoeken afdrogen. Zoonlief zou makkelijk overkunnen op gewone handdoeken op vakantie deed ik dat ook, ik had geen zin om hydrofielen mee te nemen.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Layla is 3 maar wij drogen haar nog steeds af met een hydrofielluier, Peter pakt soms ook wel n gewone handdoek.
    Vind ze heel erg fijn nog steeds

8. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook nog de hydrofiele doeken en washandjes, omdat het nog prima bevalt. De gewone baddoeken vind ik nog te dik, vooral om de plooien goed te kunnen drogen.

9. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb hele zachte badcapes waar ik hem direct na het badje in wikkel....om het ergste te drogen, maar nog steeds voor de plooitjes lekekr met een hydro nadrogen...ik doe dit vanaf 7 mnd ofzo zo

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik geloof ook tot een jaar of 3.. Het laatste halfjaar vaak even gewoon met de handdoek, maar een paar gevoelige plekken met de hydrofiel.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik met een maand of 2 al, zon lekkere zachte handdoek vind ik veel fijner voor haar dan zon dun hydrofiel ding, en zelf vind ze het volgens mij ook lekkerder!

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik gebruik beide nog. Als ze uit bad komt eerst op de rand van het bad zitten en een handdoek om en dan in de handdoek naar de slaapkamer en de plooitjes met een hydrofielluier.

Ik gebruik ze ook nog om af te drogen na het gewone wassen met een washandje elke ochtend en avond, maar ik gebruik dan wel gewone washandjes.

Deel Deze Pagina