Hoi allemaal! Ons meisje slaapt overdag heel veel... Tenminste.. naar ons idee. Ons neefje van 4 maanden is meer wakker dan zij. Nu weet ik dat ze rond deze tijd veel meer energie verdoen, door bijv. rollen, spelen, enz., maar ik kan niet echt zeggen dat ons meisje nu heel druk is overdag. Ze zit vaak vrolijk te spelen, kan nog niet kruipen, staan o.i.d., dus ze zit of ligt en rolt. Vandaag was haar slaappatroon: 9.15-11.00 slapen 13.00-16.15: slapen (rond een uurtje of 18.00 uur is ze dan al weer redelijk moe) 19.00-volgende morgen 7.15 uur: slapen. Herkennen jullie dit, is dit normaal?
Geniet er maar van want die van ons heeft vandaag geslapen van 10.15-12.15u en daarna niet meer.. Een uur geprobeerd maar hij wilde niet! Lag er dus ook voor 19u weer in!
Mijn zoon is 10 maanden en die slaapt zeker nog 3x per dag.Meestal van 9:00-11:00, 13:00-15:00 en dan om 16:30 nog een halfuurtje/uurtje en dan 's nachts van 19:00 tot zeker 7:00 Dochter van een vriendin van mij is 1,5 en de slaapt nog meer.... Ze zullen het nodig hebben. Volgens het CB maakte het niet uit hoeveel ze overdag slapen, zodra ze in de nacht maar 11-12 uur aan een stuk slapen, hoef je overdag niets te veranderen....
Lekker toch, ik zou zeggen geniet ervan!!! Hier helaas niet gezegend met een slaapkopje... op goeie dagen tegenwoordig 2x 1 uur en en kwartier. En op slechte dagen 1x 45 kwartier (maar das alleen op het KDV).
mijn dochter sliep rond die leeftijd bijna niet 2 x 1 uurtje. Mijn zoontje slaapt ook heeeeeeel veel lees 1,5 uur wakker en dan weer 2/2,5/3 uur slapen.
je kan het niet vergelijken, de 1 heeft wat meer slaap nodig dan de ander. is met volwassenen ook zo. geniet er maar lekker van.
Ik vind het persoonlijk niet veel, onze oudste heeft tot 18 maand ook zoveel geslapen. Nu slaapt hij iedere middag nog 3 uur, blijkbaar heeft hij het nodig! Lekker van genieten voor je het weet wil ze helemaal niet meer slapen overdag
Hier ook hoor. Ze slaapt 's nachts zo'n 12-13 uur en dan overdag nog 2x 1,5 tot 2 uur. Dus op een goede dag slaapt ze 17 uur Als we een slaapje overslaan, zoals vandaag omdat we naar het CB moesten, is ze niet te genieten. Dus blijkbaar heeft ze het hard nodig en ik vind het prima! Lekker toch? Heb je even je handen vrij!