Hey dames Ik heb in februari een hele doos kleertjes overgenomen van iemand via mp en die kleertjes roken goddelijk naar wasmiddel. Nu ruim 4 maanden later ruiken ze nogsteeds! Ik wil de kleertjes wel nog wassen voor mn zoontje ze aankrijgt, puur omdat ik dat een frisser idee vind.. Wie weet waar ze gelegen hebben ookal ruiken ze lekker.. alleen die meid weet niet meer welk wasmiddel het was.. Mijn vraag: welke wasmiddel of wasverzachter ruik je letterlijk maanden later nog? Ik kan de geur van deze kleertjes niet herkennen en kan moeilijk in de supermarkt elke fles opendraaien en ruiken... Ben benieuwd! Thanks!
Lenore ruik je heel lang, alleen vind ik die vaak een beetje te nadrukkelijk aanwezig. Maar ik merk ook wel dat je andermans wasmiddel vaak langer en beter ruikt dan wat je zelf gebruikt je went aan de geur. Ik wissel dan ook regelmatig (ook omdat ik meestal koop wat op dat moment in de aanbieding is), nu net weer andere wasverzachter gebruikt en de kleertjes van de kinderen ruiken weer even extra lekker.
Ik ben enorm fan van Ariel wasmiddel en Robijn puur en zacht wasverzachter. Altijd als ik ons beddengoed heb gewassen en het ligt op bed dan ruikt heel de verdieping naar Ariel,echt zo lekker. De Zwitsal ruik ik helemaal niet dus die koop ik ook niet weer.
Ben ook benieuwd . Lees even mee ! De Zwitsal variant in in ieder geval niet haha die ruik je 5 minuten . Alleen kan je misschien de kleertjes het best met neutral wassen ? Mijn ervaring is dat als je een geur zolang ruikt het vaak van geur zakjes in de kast komt . Was verzachter en wasmiddel ruik je niet zo lang (of ik doe iets verkeerd )
De geurbuiltjes van Robijn zijn ook erg fijn trouwens. Die geur trekt in je kleding en blijft lang hangen.
die wasmiddel voor de witte was van robijn (wasmiddel heeft een blauwe kleur en de fles is wit?) die ruik je zoooooo lang
Die roze van lenore blijf je heel lang ruiken, die gebruik ik altijd voor de kleren van mijn dochter, voor beddengoed gebruik ik de gouden of zilveren en voor handdoeken de gele. Daarnaast heb ik nog verschillende van robijn. Ja ik vind die luchtjes allemaal zo heerlijk. Ik ruik in de winkel wel aan alle flesjes en heb thuis een hele verzameling. Maar die roze van lenore ruik je dus ook nog als de kleren al een tijdje in de kast liggen en je ze weer aantrekt.
Het kan ook zo zijn dat je t lang ruikt, omdat je gewend bent aan je eigen wasverzachter. Althans dat merkte ik op toen ik kleding van een vriendin kreeg. Ik gebruik altijd robijn.
Ik vind de tabs van Ariel erg lang en lekker ruiken! Heel mn huis ruikt er naar als ik het heb opgehangen en ook mn kleren ruiken er heel de dag naar als ik ze aan heb. Was ook met Robijn, maar die blijft minder goed hangen vind ik.
AH eigen merk. Al moet ik zeggen dat mijn eigen neus er dan weer aan went en ik voor het effect beter dan weer een tijd wat anders kan gebruiken. Nu met de zwschap vind ik alles weer vreselijk stinken dus ben ik blij met de iets zwakkere maar wel echt lekker frisse geur van die van de Lidl. Wasverzachter gebruiken we niet.
Robijn klein & krachtig stralend wit. Ook zo'n merk wat ze bij de Action verkopen, zo'n vaag merk, vloeibaar wasmiddel voor de witte was, voor de gekleurde was heb ik nog niets gevonden wat ik lang blijf ruiken of ik vind de geur niet zo lekker. Gebruik nu gewoon die van de Lidl. Lenor ruik je best lang, maar die geuren vind ik te zwaar, te zoet of gewoon niet zo lekker. Verder die roze van Robijn en die Asian spirit van de Lidl. Ze hebben sinds een maand of twee andere geuren bij de Lidl en daar staat op 'geur blijft extra lang aanwezig' o.i.d., maar juist die geuren blijven maar kort hangen. Oh ja, die Jasmin van de Lidl was ook lekker i.c.m. Ariel, maar die heb ik al heel lang niet meer gezien.