Welk wasmiddel gebruiken jullie voor de witte was? 6 jaar geleden kreeg ik 15 kg waspoeder bij Mn machine cadeau, maar dat is nu haast op.. Poeder of vloeibaar? Welk merk? Gezien ik gisteren net 2 nieuwe witte dekbedovertrekken heb gekocht wil ik het meteen goed doen!
Ik gebruik ariel pods en bij de witte was gaat een schepje oxy action en een color catcher maar dan zo 1 voor de witte was die witte was stralend wit moet houden.
Ik heb witte reus en als de was inderdaad wat grauw ziet of er zitten vlekken in of ik wil het echt goed wit houden, dan een schepje oxy action erbij. Hier goed resultaat
Ligt er aan wat er in de aanbieding is. Meestal zo’n grote verpakking van witte reus. Zelden een a-merk iig.
Ik gebruik Albert Heijn huismerk poeder. Ik vind die het lekkerste ruiken. En poeder omdat dat goed voor je wasmachine is. Voor kleurwas gebruik ik vloeibaar. De witte was is voor mij de 60 graden was; handdoeken, pyama’s, ondergoed, thee- en keukendoeken, beddengoed, sokken.
Dit, alleen gebruik ik robijn stralend wit. Maar dus ook een schepje oxy action en een color catcher.
Eigenlijk altijd wat er id aanbieding is. Altijd weer anders dus. En echt nooit een ander kleurtje erbij. Ook geen lichtblauw. Id zomer, als de zon schijnt, hang ik zeker de witte was altijd buiten. Zon bleekt.
Ik gebruik poeder van Ariel (Ariel futur). En ik draai de was vaak met voorwas en doe daar dan een schepje oxy action in (van huismerk kruidvat).
Lidl, AH, gewoon poeder of Robijn klein en krachtig wit, die ruikt zo lekker. Soms gooi ik er nog wat oxy poeder bij en soms heb ik ergens vlekjes in en doe ik er gewoon chloor op. Dan in de wasmachine en daarna zijn de vlekken weg en alles weer stralend wit.
Deze! En omdat het goedkoop is. En omdat mijn luiers met de kleurpoeder gewassen mogen worden. Beide bevallen uitstekend. Ik ben voor veel merken allergisch, maar deze ook niet!
Poeder vd aldi! En de vloeibare voor kleur gebruiken wij ook vd aldi. Ik doe mijn bootschappen bij de ah maar hier ga ik speciaal voor naar de aldi