Neutral gebruikt jammer voor geen geur, maar ach ja, de kleintje ruikt al lekker genoeg . Hoelang gebruiken jullie speciale waspoeder voor de kleintjes? Altijd of tot een halfjaar ofzo?
Ik heb alle 1e was met Ariel Sensitive gedaan. Daarna babywas tot het op was. Vanaf dat moment mn normale waspoeder. Stel dat je dan toch een allergie merkt, hoef je maar een paar kleertjes opnieuw te wassen. En niet alles.
Wat ook scheelt is gewoon niet teveel wasmiddel in de machine gooien... Ooit eens gehoord van de thuiszorg dat de aanbevolen hoeveelheid die op een pak wasmiddel staat 2x teveel is. De helft zou al ruim voldoende zijn! Mijn machine zet ik trouwens voor de babyspullen op "extra spoelen". Als je ziet wat er dan toch nog voor een schuim uitkomt.... Als mijn zoontje bij oma heeft gelogeerd, heeft ie een hele kwalm van Robijn of Dash om zich heen hangen, Bah! Oma gooit er zoveel in dat zijn kleren stroef en stijf aanvoelen van het wasmiddel...
Ik heb van de week voor het eerst met Neutral gewassen, maar ik mis toch wel het lekkere frisgewassen geurtje.. Ik denk dat ik deze maar op maak en dan toch voor ariel sensitive ga (alleen voor de babykleren) en de rest met gewone ariel doe
Ik was de babywas apart op 40 graden en ik gebruik daarvoor Neutral wasmiddel en ook de wasverzachter daarvan.
Hier wordt alles gewassen met Persil Sensitive (vind ik trouwens echt héérlijk ruiken)! Toen mijn zoontje ontzettend last had van uitslag ben ik overgestapt op dit merk, en hij heeft nergens meer last van (voorheen Dreft). Ook gebruik ik soms natuurazijn i.p.v. wasverzachter, dat schijnt ook te helpen. Je ruikt trouwens niks van de azijn, hoor! O ja, babywas en kinderwas hier op 30 of 40 graden, afhankelijk van hoe vies het is...
Ik gebruik zelf wasmiddelen van Ecover, al voor de geboorte van Yelena. Daar heb ik alles mee gewassen. Ik heb er ook wasverzachter van en kan die in principe voor bij de kleertjes gebruiken. Voor de hydrofielluiers en badcapes doe ik het maar niet.
Ik heb de kleertjes gewoon met omo gewassen en een heeel klein beetje wasverzachter (heb er wel op gelet dat het was verzachter dermatologisch getest is of voor de gevoelige huid), maar heb dus niet echt aparte wasmiddel voor de babykleertjes gebruikt.
Ik denk dat ik Ariel Sensitive ga gebruiken. Stoppen jullie trouwens alles in de droger of laten jullie het aan de waslijn drogen?
Hier voor de wol/zijde kleren met Ecover of Sonnett, en de rest van de kleren met wasnoten. Het klinkt erg lastig maar is ideaal en spotgoedkoop. En geen geur aan je was, ik houd daar helemaal niet van. Voor de baby gaan we het dus ook zo doen.
Hier arial met wasverzachter van robijn. Alles word op 40 graden gewassen en alles gaat in de droger.
Wij gaan wassen met neutral maar we doen het niet in de droger (hebben we wel maar de was krijgt een rare geur). Mag ik ook neutral wasverzachter gebruiken?
ik ga gewoon met robijn wassen die ik nu ook al gebruik, doe alles met vloeibaar wasmiddel en dan geen wasverzachter erbij. Wij hebben beiden geen last van een gevoelige huid dus denk dat het wel moet kunnen.
Hoi, Ik gebruik Neutral, om de babykleertjes ed. mee te wassen, maar ook eerder al voor onze 'eigen' was, omdat ik van veel wasmiddelen de kriebels krijg, van neutral niet. Groetjes Saskia
Om alle zeepresten uit het wasgoed te krijgen kan je ipv wasverzachter natuurazijn gebruiken. Hiervan wordt je was zacht én dus extra schoon
Ik ga voor Neutral, 100 % parfumvrij en hypo-allergeen en was alle nieuwe spulletjes de eerste keer op 30 graden.