Vroeger kregen mijn ouders 1x in de zoveel tijd een mail van Nipo of ze mee wilde doen aan een onderzoek. Dan moest je wat vragen beantwoorden etcetera.. En ik zou dat graag weer willen doen. Mijn ouders weten niet meer waar ze dat toen der tijd geregeld hebben, en ik kan het niet zo goed vinden op internet.. Dus wellicht dat iemand vanjullie mij kan helpen?
Ik lees even mee. Want ik heb ook een tijdje meegedaan en toen een hele tijd niet meer. Maar ik weet dus ook niet meer waar of hoe ik me aan moet melden.
Lees net op een ander forum dat iemand, die in dat systeem zit, je moet aanmelden...... Dus mocht iemand hier lid zijn van Nipo, zou je me dan een PM willen sturen??
Ik zit niet bij nipo, maar zit wel bij GFK, dit is een soort onderzoeksburo die wil weten wat jou aankopen zijn. Wat betreft bv: kleding, bloemen en planten, verzorgingsartikelen enz. Ook krijg je een aantal keer per maand een enquette di alles kost niet heel veel tijd, maar je spaart wel voor vvv-bonnen. Het zijn geen grove bedragen maar per jaar heb ik toch wel tussen de 70 en de 100 euro aan bonnen erg leuk....
ik zit bij nipo, als ik thuis ben kun ik de link wel plaatsen zou je me de link van GFK even kunnen geven?
was niet de goede link ik ben ook lid ervan dit staat op de site Hoe meld ik een nieuwe respondent aan? U kunt het e-mail adres van deze persoon doorgeven via het contactformulier. De geïnteresseerde ontvangt dan binnen een paar weken een uitnodiging voor het panel.
Hoe geef ik een verhuizing of een verandering van adres of e-mail adres door? U kunt uw contactgegevens aanpassen op deze website onder Contactgegevens denk dat je het beste helpdesk kan mailen ik dacht dat je ze ook kon bellen
Je krijgt gewoon de enquette's binnen? Dan hoef je ze niet te mailen, want de vragen gaan gewoon door. Ik zit ook weleens op een ander adres mijn mail op te halen en dan die vragen in te vullen. Als je respondentnummer maar klopt.
Ik heb een opmerking of klacht waar kan ik terecht? U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op nummer 020-5225817 (tijdens kantooruren
Zij onderzoeken ook van alles, waaronder koopgedrag enz. Is een gratis onderzoeksbureau om aan mee te doen. En je krijgt er vvv-bonnen voor terug. Hoe vaker jij mee doet aan een onderzoek hoe meer je wordt uitgenodigd. Ik vind het leuk om te doen (en doe al weer heel wat jaartjes met hun mee) en je verdiend er toch wat leuks voor...