Hier ook Dash ocean fris poeder. Vind die echt het lekkerst ruiken. Hier trouwens ook alleen nog maar poeder sinds ik heb gelezen dat de vloeibare versies toch niet zo goed voor je wasmachine zijn.
Ik heb Dash. Vind hem heerlijk ruiken en wast goed. Laatst bij Dirk 5 flessen voor €10, -!!!!!!!!!! Heb gelijk maar wat ingeslagen
vergeet trouwens niet 1 x per maand ongeveer, je wasmachine op 90 graden te laten draaien met een bolletje wasmiddel of bleekmiddel. Hiervan wordt je machine schoon. Als je nl. op lage temperaturen wast, word je machine vuil van binnen.
wij gebruikten eerst van lidl, maar de was werd toch niet helemaal wit. Nu zijn we overgestapt naar ariël en de grauwe was begint al echt weer wit te worden. Dus verder met ariël. wasverzachter: lenor geconcentreerd mmmm beiden ruiken heel lekker
@Sniffy: Ik heb bij allebei de kinderen meteen met wasverzachter gewassen. Ze hebben allebei geen gevoelige huid. Als je merkt dat de huid wat gevoelig is, kun je beter geen wasverzachter gebruiken
van de lidl of van de ah. allebei vloeibaar. Om het lekker te laten ruiken gebruiken we lenor wasverzachter. Je hele was ruikt heerlijk
Ik heb geen vast merk kijk meestal wat in de aanbieding is. Nu heb ik de laatste tijd vaak robijn krachtig kleine flessen. Wasverzachter meestal silan
Heb deze zin 3 x moeten lezen voor ik overtuigt was dat je niet je kinderen gewassen had met wasverzachter maar hun kleding Ik waste met alles wat maar in de "van groningen" te koop was. En ben sinds kort over gestapt op de wasmiddel van de aldi (scheelt weer n ritje naar nieuw vennip voor me) En dat bevalt me prima....de kleur dan. Wit weet ik nog niet. En neem bijbehorende wasverzachter.
Hier gebruik ik dash , maar ik ruim m bijna niet. Sinds kort gebruik ik de wasverzachter van Lenor, die is heel lekker en je blijft het lang ruiken!
Gebruik bijna altijd ah huismerk, vloeibaar. Zo nu en dan een A-merk in de aanbieding, maar kom toch steeds weer terug bij mijn ah huismerkje. Wasverzachter gebruik ik niet.
Ariel Color zeemineralen met een vleugje wasververzachter is echt superlekker! De gewone Ariel Color vind ik niet zo lekker ruiken. Voor witte was Persil vloeibaar Voor de lichtgekleurde was vaak Ariel Sensitive Wasverzachter gebruik ik niet altijd, maar de lekkerste vind ik de gele van Robijn. Wasmiddel van de Lidl is trouwens laatst als beste getest door Radar of Kassa, waste het beste schoon. Heb het in huis gehaald, maar vind het niet lekker ruiken, ruikt naar kauwgom. Dus toen maar weggegeven aan iemand die er heel blij mee was Ik gebruik nooit poeder omdat je de geur minder ruikt.
Ik heb hier echt van alles staan... Ik gebruik nu voor de witte was Robijn poeder met Robijn wasverzachter de gele... Die wasverzachter ruikt heerlijk en je was word er ook lekker zacht van... Voor de gekleurde was gebruik ik altijd persil color poeder met wasverachter van Silan de blauwe, maar de geur vervaagd snel en ik vind de was niet zo zacht als bij de de Robijn wasverzachter.... Voor de zwarte was gebruik ik alleen Ariel Color en ik vind mijn was echt heerlijk ruiken en de geur blijft best lang zitten en je hoeft geen wasverzachter te gebruiken, omdat de was lekker zacht word.. Ik heb nu 2 nieuwe flessen van Robijn vloeibaar staan en moet die nog ff uitproberen.. Ik vind vloeibaar wel altijd heel snel gaan, poeder gaat toch een stuk langer mee...
heb de goede geur helaas ook nog niet gevonden, maar gebruik wel altijd poeder omdat je wasmachine dan wwel langer meegaat. Heb nu ariel , maar die geur blijft ook niet lang hangen helaas
Wauw wat een hoop reacties. Thanx! Ariel is geloof ik wel het geliefst hier. De wasverzachter van lenor is inderdaad erg lekker en blijft inderdaad lang 'hangen'. Ik ben nu de wasverzachter van de lidl aan het proberen en heb net een wasje gedraaid. Ruikt op zich wel lekker maar denk niet dat het een blijvertje is helaas.