Welk wasmiddel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Color Reus, heerlijk :)

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook Dash ocean fris poeder. Vind die echt het lekkerst ruiken. Hier trouwens ook alleen nog maar poeder sinds ik heb gelezen dat de vloeibare versies toch niet zo goed voor je wasmachine zijn.

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik gebruik over het algemeen DREFT! Heerlijk en dan die ochtend nog wat.. Ruikt super :D

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik heb Dash. Vind hem heerlijk ruiken en wast goed. Laatst bij Dirk 5 flessen voor €10, -!!!!!!!!!! Heb gelijk maar wat ingeslagen :D

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik gebruik de roze dreft met robijn wasverzachter de witte

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    vergeet trouwens niet 1 x per maand ongeveer, je wasmachine op 90 graden te laten draaien met een bolletje wasmiddel of bleekmiddel. Hiervan wordt je machine schoon. Als je nl. op lage temperaturen wast, word je machine vuil van binnen.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Wasverzachter: tot wanneer mag je voor je baby geen wasverzachter gebruiken?

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wij gebruikten eerst van lidl, maar de was werd toch niet helemaal wit.
    Nu zijn we overgestapt naar ariël en de grauwe was begint al echt weer wit te worden.
    Dus verder met ariël.
    wasverzachter: lenor geconcentreerd mmmm beiden ruiken heel lekker

9. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @Sniffy: Ik heb bij allebei de kinderen meteen met wasverzachter gewassen. Ze hebben allebei geen gevoelige huid.
    Als je merkt dat de huid wat gevoelig is, kun je beter geen wasverzachter gebruiken

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

van de lidl of van de ah. allebei vloeibaar. Om het lekker te laten ruiken gebruiken we lenor wasverzachter. Je hele was ruikt heerlijk

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb geen vast merk kijk meestal wat in de aanbieding is. Nu heb ik de laatste tijd vaak robijn krachtig kleine flessen. Wasverzachter meestal silan

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Heb deze zin 3 x moeten lezen voor ik overtuigt was dat je niet je kinderen gewassen had met wasverzachter maar hun kleding :D

Ik waste met alles wat maar in de "van groningen" te koop was. En ben sinds kort over gestapt op de wasmiddel van de aldi (scheelt weer n ritje naar nieuw vennip voor me)
    En dat bevalt me prima....de kleur dan. Wit weet ik nog niet. En neem bijbehorende wasverzachter.

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hier gebruik ik dash , maar ik ruim m bijna niet.
    Sinds kort gebruik ik de wasverzachter van Lenor, die is heel lekker en je blijft het lang ruiken!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gebruik bijna altijd ah huismerk, vloeibaar. Zo nu en dan een A-merk in de aanbieding, maar kom toch steeds weer terug bij mijn ah huismerkje. Wasverzachter gebruik ik niet.

15. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik waste met AH vloeibaar en was nu met neutral waspoeder.

16. Lynn22

Lynn22 Actief lid

30 apr 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Ariel Color zeemineralen met een vleugje wasververzachter is echt superlekker! De gewone Ariel Color vind ik niet zo lekker ruiken.
    Voor witte was Persil vloeibaar
    Voor de lichtgekleurde was vaak Ariel Sensitive
    Wasverzachter gebruik ik niet altijd, maar de lekkerste vind ik de gele van Robijn.

Wasmiddel van de Lidl is trouwens laatst als beste getest door Radar of Kassa, waste het beste schoon. Heb het in huis gehaald, maar vind het niet lekker ruiken, ruikt naar kauwgom. Dus toen maar weggegeven aan iemand die er heel blij mee was

Ik gebruik nooit poeder omdat je de geur minder ruikt.

17. Esin

Esin Niet meer actief

Ik heb hier echt van alles staan... :D

Ik gebruik nu voor de witte was Robijn poeder met Robijn wasverzachter de gele... Die wasverzachter ruikt heerlijk en je was word er ook lekker zacht van...

Voor de gekleurde was gebruik ik altijd persil color poeder met wasverachter van Silan de blauwe, maar de geur vervaagd snel en ik vind de was niet zo zacht als bij de de Robijn wasverzachter....

Voor de zwarte was gebruik ik alleen Ariel Color en ik vind mijn was echt heerlijk ruiken en de geur blijft best lang zitten en je hoeft geen wasverzachter te gebruiken, omdat de was lekker zacht word..

Ik heb nu 2 nieuwe flessen van Robijn vloeibaar staan en moet die nog ff uitproberen..

Ik vind vloeibaar wel altijd heel snel gaan, poeder gaat toch een stuk langer mee...

18. Hier is Robijn ons vaste merk, heerlijk!!

19. flipper

flipper Nieuw lid

18 apr 2009
    3
    0
    0
    heb de goede geur helaas ook nog niet gevonden, maar gebruik wel altijd poeder omdat je wasmachine dan wwel langer meegaat.

Heb nu ariel , maar die geur blijft ook niet lang hangen helaas

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wauw wat een hoop reacties. Thanx! Ariel is geloof ik wel het geliefst hier.
    De wasverzachter van lenor is inderdaad erg lekker en blijft inderdaad lang 'hangen'. Ik ben nu de wasverzachter van de lidl aan het proberen en heb net een wasje gedraaid. Ruikt op zich wel lekker maar denk niet dat het een blijvertje is helaas.

Deel Deze Pagina