Weet iemand welk meerijdplankje er achter een Quinny Buzz past? In de winkel zijn ze niet echt behulpzaam omdat 'Quinny het niet wil' maar op onze Quinny zit geen garantie meer en dus maakt dat mij niet zoveel uit. Ze zien er echter alleen allemaal breder uit dan die rare vorm van de wagen waar je het aan vast zou moeten maken. Wie heeft er een plankje achter de Quinny Buzz? Van welk merk, en ben je er tevreden over?
Hai, Bij de prenatal vertelde ze ons dat er bij de Quinny geen meerijdplankje past. Of dit echt zo is weet ik niet, we hebben verder niet gezocht ofzo.. Succes in ieder geval!
Nee, dat vertellen ze inderdaad in de winkel, maar toch weet ik zeker dat er mensen zijn die er een plankje bij hebben. Hoe heb jij het uiteindelijk dan opgelost? Mijn zoontje van 2 loopt nog echt niet braaf mee...
Ja een vriendin van mij heeft ook een meerijdplankje... Ik heb er zelf ook bijna een nodig dus ik zal haar ff vragen wat het merk is
Dit plankje hebben wij achter de Buzz, gekocht bij de prenatal: Lascal Ltd | BuggyBoard Maxi+ - de kunst van het voortbewegen met twee kinderen Hij past perfect, men zeg dat zodra je een plankje achter de Buzz gaat gebruiken, de garantie vervalt. Begrijpelijk denk ik maar heb het toch gedaan. Het was dit plankje of een andere wagen / duowagen aanschaffen en omdat ik erg blij ben met mijn Buzz, nam ik het risico dat de garantie zou vervallen. Succes!