Welk werk in de ochtenden

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirro, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Bedankt voor de reacties!
    Normaal zou ik nu ook niet switchen, maar mijn oudste heeft het nodig dat elke dag dezelfde persoon hem komt ophalen. En die persoon wil ik natuurlijk zijn.
    Het salaris is inderdaad om het om te rekenen. Ik zat met mijn vorige baan aan ruim 4200€ fulltime, dat is natuurlijk lekker, maar is nu veel minder belangrijk.
    Bij de uitzendbureaus ben ik al geweest, een aantal schrijft me niet eens in, want tja.... met die uren gaat het niet lukken.
    Wel fijn om te lezen dat een aantal van jullie het wel is gelukt (veelal door eerst andere tijden te werken), maar geeft toch hoop!

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Bedragen zijn trouwens bruto!

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik werk op de receptie van een hotel, na mijn verlof 3 dagen per week van 6.30 tot 15.00 uur. Bevalt goed en salaris is 2150 bruto (fulltime).. zoiets kan je misschien proberen? Ik heb wel International Hospitality Management gestudeerd, maar denk dat je met een andere HBO opleiding ook in aanmerking kunt komen.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja inderdaad.. het is echt treurig tegenwoordig.. :):(

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik werk op een auto bedrijf van ma tm do van 9 tot 13 en vrijdag tot 15.30 maarja ik heb geluk denk ik ...
    In de wintermaanden werk ik meer in de zomer maanden werk ik weer wat minder...

Succes ik weet dat zown baan moeilijk te vinden is.

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb gewoon mazzel gehad. Ik had 2,5 jaar geleden een open sollicitatie gestuurd naar een advocatenkantoor en ben daar aangenomen voor 20 uur in de week. Verdeeld over 5 dagen, iedere dag van 08:30 - 12:30 uur. Het kantoor ligt zo dicht bij ons huis en de school, dat ik 's morgens gewoon de jongste (de oudste zit op de middelbare school dus daar hoef ik geen rekening mee te houden) zelf 's morgen naar school breng en daarna om 08:30 uur achter mijn bureau zit.

Ik werk tot 12:30 uur, dus kan daarna rustig boodschappen en het huishouden e.d. doen en ben dan om 15:15 uur weer bij school. Ze blijft tussen de middag gewoon over. Op woensdag mag ik 20 minuten eerder weg, zodat ik dan om 12:15 uur op school ben. Ik compenseer die 20 minuten door een andere dag iets langer te blijven. Als het erg druk is, kan ik gewoon tot 15:10 uur overwerken en ben ik nog steeds op tijd op school.

In de vakantie heb ik wel 5 ochtenden per week oppas nodig natuurlijk. In de zomervakantie e.d. gaan ze vaak ook uit logeren, maar als mijn oudste ook vrij is, past hij op zijn zusje. Gaat perfect!

Ik zit rond het salaris wat jij vermeldt (uiteraard voor een fulltime baan, ik krijg dus de helft).

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Op een school misschien? Een vriendin van mij doet administratie/planning op een middelbare school in 5 ochtenden.

Heb zelf heeeel lang geleden in een hotel gewerkt van 7:00 tot 14:00 uur.

Ben zelf ook wel benieuwd wat voor tips er voorbij komen. Ik werk nu 3 dagen en wil graag iets anders, maar part-time banen zijn echt niet te vinden :(

Deel Deze Pagina