Wij hebben een wii staan, waarmee we Netflix kijken op de tv (al lukt dat binnenkort niet meer las ik). Mijn oudste wordt bijna 10 en het lijkt hem wel leuk om af en toe op de wii een spel te doen. Ik heb er geen ervaring mee, dus welk spel is nou leuk voor een (bijna) 10 jarige? Mario Kart had hij het al over gehad, maar verder? Hij houdt wel van actiespellen. Schietspelletjes wil ik niet, dus die vallen af Hebben jullie tips welk spel leuk is om aan te schaffen?
Volgens mij worden er geen spellen meer gemaakt voor de Wii omdat die uit de handel gaat... Wordt vervangen door iets anders (ben even kwijt hoe die heet... bestaat ook al) Maar misschien dat je tweedehands nog wat kunt vinden? Hier vindt ze (9 jaar) de volgende spellen op de Wii U leuk: Mario kart Sport Resort (allerlei sporten die je kunt doen, van golfen tot kanoën en van basketbal tot skiën) Just Dance (misschien echt iets voor meisjes...?)
Yep supermario Mario kart Eigenlijk deze allemaal; https://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/games-nintendo-wii/m1230459696-wii-spellen-vanaf-1-per-stuk-origineel.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr (nee dit ben ik niet!) Maar wat speelt hij bij vriendjes?
Bedankt voor de tips! Bij vriendjes zitten ze niet op een spelcomputer Ze mogen bij zijn vriendje en bij ons een half uur computeren per dag, dan doen ze meestal spelletjes op internet, dan bouwen ze pretparken enzo. Bij andere vriendjes computeren ze vaak helemaal niet. Ik ga eens zoeken op marktplaats, bedankt!