Ik wil spaakverlichting kopen als cadeautje van de Sint maar hoeveel moet ik er nou nemen? Is één lamp genoeg of moeten het er twee per wiel zijn? Iemand toevallig ook nog een advies welke leuk & goed zijn?
Ik was er ook naar op zoek. Op internet zoveel te vinden, ook veel goedkope meuk. Ik ben toen naar de fietsenmaker gegaan en achterop stond een fijne beschrijving. Ik heb nu met 5 kleuren en als ze zoveel km/u fietsen dan is het patroon het mooiste. Is van Ikzi Light
Hier heeft de oudste een soort lichtslang tussen de spaken. Valt goed op. Is hele wiel rond. Jongste krijgt ook van Sint.
Geen idee hoe het eruit komt te zien. Gisteren gekocht en komt in de zak van Sinterklaas. Er waren verschillende modellen. Ik heb er 2 in 1 verpakking. Volgens mij kun je kiezen om ze beiden op 1 wiel te zetten of op 2 wielen
Ik heb ze vorig jaar bij de Action gekocht. Mijn dochter heeft zo’n lichtsnoer met verschillende kleurtjes en mijn zoon zo’n ding wat lichtpatronen laat zien als hij fietst. De ene moet je met een knopje aan en uitzetten en de ander heeft een lichtsensor/bewegingssensor. Het enige waar je op moet letten is de bandenmaat. Met kleine banden moeten ze echt racen om echt die figuren te zien, althans, met dat ding van de Action. Maar ik vind het echt fijne dingen, ze krijgen ook vaak complimentjes van mensen dat ze tenminste goed zichtbaar zijn. Al schijnt het wettelijk gezien geloof ik niet eens te mogen, maar we zijn er nog nooit op aangesproken.
Wij hebben 2 van die lichtslangen van de intertoys, 1 per wiel. Deze zet je aan met een knopje en werkt op batterijen
Denk dat wij dezelfde hebben van action. Nu ze allebei een grotere wielmaat hebben zie je ze idd beter. Vallen wel goed op nu.