In allerlei uitzetlijstjes zie ik staan vooral heel veel hydrofiel luiers. Nou die hebben we hoor. Maar ook nog die van flanel. Waar heb ik die dan voor nodig. Wil ze met alle liefde aanschaffen maar ik vind dat ze dan wel een meerwaarde moeten hebben? Kortom, wie heeft ze en waarvoor? Wie heeft ze niet en vindt dat ook prima?
Mn kraamverzorgster vertelde me toendertijd dat ze wel gebruikt worden om kindjes lekker in te pakken.. maar dat doe ik liever in een mooie omslagdoek Verder hebben ze tegenwoordig weinig nut..
Ik heb ze wel en gebruik ze aan het hoofdeinde in het bedje. ze nemen veel meer op dan een gewone hydrofiel. (dus matrasje minder snel vies).
Ik heb 6 stuks gekregen, maar ben niet van plan om ze zelf te kopen, ik las bijv. dat ze slecht te gebruiken zijn voor het afdrogen v/d baby omdat ze het water nauwelijks opnemen
Wel gekocht maar niet gebruikt. Maar het schijnt dat sommige kraamverzorgsters het wel gebruiken. Bijvoorbeeld om in te pakken, voor in het bedje onder het hoofdje (voor spugen). Ik heb ook heel erg staan twijfelen of ik ze zou kopen maar bij de HEMA koste het zo weinig dat ik gewoon een pak had gekocht. En nu liggen ze dus nog in de kast ... nooit gebruikt. Ach wie weet komen ze ooit van pas (je weet maar nooit toch )
Wij gebruiken die om ons zoontje na de douche/bad even in te wikkelen om de eerste druppels op te vangen zeg maar. Ook hebben we ze als molton in de wieg en de reiswieg gebruikt.
Ze zijn iets dikker, dus ik vind ze wel handig. Ik heb er toevallig een paar, maar niet speciaal gekocht (hele babyuitzet van iemand gekregen). Maar als je goeie hydrofiele doeken hebt, dan heb je ze niet per sé nodig. Een lekkere babydeken of zachte omslagdoek is wel heel fijn!
Ladies bedankt! Ik dacht het al. Hier 2 heerlijke omslagdoeken en verder badcapes en een lodger, dus volgens mij redden we het dan wel zonder flanel. En ach anders is de Hema dichtbij en zijn ze zo gehaald.
Ik had/heb er drie. Wij hebben ze als molton in de wieg en de reiswieg gebruikt. Ga dat nu ook weer doen.
wij hebben een hoop hydrofiele gehad altijd en echt nodig gehad..ook deze gebruikte ik voor in bed om af te drogen enz....