Welk wipstoeltje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mausi, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Wij hebben een Nuna Leaf! Mooi ontwerp en mijn zoontje zit/ligt er heerlijk in. Dit stoeltje schommelt op een kogeltje, heel geruisloos. Stoeltje is heel stabiel, ben er erg tevreden over. Hij ging er al vanaf geboorte in.

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    3 weken is wel erg kort, kan nog zo veranderen...

Wij hebben de Lief! wipstoel, deze is heel groot. Onze zoon van 16 mnd zit er nog dagelijks in hih. In andere stoeltjes voor zijn lft kun je namelijk je hoofd niet lekker ergens tegen aan leggen, in deze wipper wel!

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb een wippertje van x adventure. Deze kan ook in ligstand. Tycho vond het wel lekker liggen. Ik gaf er later ook zn hapjes in. Maar ik nam hem mee als we op visite gingen of als Tycho bijv niet in de box wilde maar bij mij widle zijn en ik moest de was opvouwen of strijken of koken ofsow. Er zit een boog op met 3 dingetjes eraan die hij eerst helemaal gewelidig vond om naar te kijken, toen ging hij ze vastpakken en op het laatst ging hij zn eigen omhoog trekken.

Sinds deze week gebruik ik hem alleen nog maar als hij zn limonade krijgt want als hij er langer in moet zitten gaat hij zich proberen om te draaien... Dus ik zal hem binnekort wel helemaal op moeten ruimen.

xxxx

4. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier de BabyBjorn, die werd trouwens geadviseerd vanaf 6 weken of 3500 gram. Hier een klein meiske, dus pas rond de 6 weken ging ze erin. In het begin vond ze het niks, dus af en toe kort erin en nu is ze eraan gewend (11,5 week). Op het kdv hebben ze een schommelstoel, die vindt ze ook heerlijk. Ik wilde voor thuis iets wat makkelijk op te bergen was, niet teveel ruimte in beslag nam. Daarom vielen de meeste schommelstoelen af, ook de nuna, hoewel ik hem prachtig vind.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha da's ook maf; da's precies de stoel die wij hebben, alleen heet ie bij ons: Titanium baby swing de luxe!

Maar idd, super ideale stoel. Mijn kids zaten er echt tot op een week geleden nog in! En die zijn gewoon gemiddeld qua lengte en gewicht. het is een super degelijke, stevige en fijne stoel.
    Ze worden er nu toch wel te groot voor...dus ze gaan binnenkort op marktplaats..met lichte pijn in 't hart haha, want ze zijn écht ideaal!!!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.893
    19.368
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben er eentje van topmark. Gewoon een vrij simpele. De rugleuning gan van helemaal plat naar (bijna) helemaal rechtop. En je kunt kiezen of hij wel schommelt of juist niet. Er zit een speelboog bij. Bevalt prima, en dat voor slechts 29 euro.

Alleen jammer dat hij maar tot 9 kg is. Tegen de tijd dat wij met bijvoeden beginnen, kan hij er al niet meer in. Maar als je een minder zwaar kindje hebt, is het een prima stoeltje.

Topmark Basic | Sitters | Baby-Dump

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Bij mijn dochter had ik een topmark met speelboog. Heel fijn ding hoor. Ze zat er erg goed in!

Nu halen wij geen wipstoel. Wij hebben de kinderstoel in de woonkamer staan (is nu een stoel voor de andere kids) en die kan in dezelfde ligstand als een wipstoel. Dus de hapjes ga ik in die stoel geven. Verder zal de kleine in de box liggen.

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    hier ook!
    Dat dure baby bjorn ding vond hij nieteens leuk.. die van de prenatal was gelijk een succes!

Deel Deze Pagina