Heeft er iemand al ervaring met de Philips Avent SCD580/00-babyfoon? Wij kunnen deze namelijk met heel veel korting aanschaffen en ben wel benieuwd wat de meningen hierover zijn. Beoordelingen op internet zijn op zich goed er over, dus ben benieuwd of jullie er ook ervaring mee hebben
Wij hebben 'm voor dochter 1 (16 maanden) en eigenlijk wil ik dezelfde erbij voor dochter 2. Bevalt goed dus. Heeft fijne mogelijkheden, al gebruiken we de liedjes en sterrenprojector erg weinig maar dat is ook afhankelijk van wat je kindje fijn vindt natuurlijk. Geluid is in elk geval prima, terugspreekfunctie en nachtlampje zijn erg fijn. Ben wel benieuwd waar je 'm met korting gezien hebt
Zit er ook aan te denken om die aan te schaffen. Bij de prenatal is hij momenteel niet zo gek duur! Maar ben ook benieuwd waar het evt. goedkoper is
Thanks meiden dan gaan we hem gewoon aanschaffen. Ik heb hem goedkoop gezien bij de Shell, hier kan je hem 'goedkoop' aanschaffen met korting die je gespaard heb met het tanken
Ik heb m inmiddels besteld bij de Prenatal, je krijgt er een philips avent flessen starterset bij (alleen via de website) Wordt vandaag geleverd dus ben benieuwd!
Zoals ik al zei, de babyfoon is inmiddels binnen en we zijn dik tevreden tot nu toe! Als de kleine er is dan wordt het echt uit testen. Maar we hebben het qua geluid zelf even uitgeprobeerd en super scherp geluid! Makkelijk te bedienen, niks ingewikkelds aan. Ook wel zo fijn. Daarnaast ook leuke extraatjes, zoals slaapliedjes en de sterrenprojector super schattig hihi