Wij hadden een wipstoeltje van Koelstra. Kan in meerdere standen en het wippen kun je uitzetten, dus daar kun je prima een eerste hapje in geven. Stof kun je makkelijk schoonmaken met een nat doekje. Ideaal! Mijn kindje heeft er alleen bijna nooit ingezeten. Die vond er niet zo heel veel aan. Die lag liever op een kleedje op haar buik of rug rond te loeren. Dus eigenlijk alleen gebruikt om een hapje in te geven voordat ze in de kinderstoel kon en heel af en toe om mijn handen even vrij te hebben. Schijnt ook niet zo heel goed voor de ontwikkeling te zijn om je kindje lang in een wipstoeltje te zetten.
Wij hadden gewoon een simpelere goedkope van de baby dump. Ik had hem er alleen in als ik ging douche of als ik aan koken was en hij met zus even tv ging kijken. Meestal lag hij gewoon in de box of op de grond lekker te spelen.
Babybjorn! Onze dochter ging er helemaal los op!! Daarvoor eentje via Mp gekocht, maar die wipte niet echt, was dus meer een gewoon stoeltje. Op het kdv ontdekten we hoe leuk ze de babybjorn vond, dus toen zelf ook aangeschaft!
Hier nooit eentje gehad. Ze lagen lekker in de box of op een kleed. Hapjes vanaf 6 maanden via Rapley in de kinderstoel van Ikea.
Babybjorn zonder twijfel! Tweedehands gekocht en dochter zit er vanaf dag 1 in wegens reflux dus veel rechtop. Inmiddels bounced ze hem de hele kamer door. Hapjes geven gaat prima, we gaan op de grond zitten met onze benen erlangs, dan kun je hem stoppen met wippen zeg maar.
Wij gebruikte bij mijn zoontje een prenatal wipstoel, straks weer.. Voor de eerste hapjes gebruikte wij de tripp trapp met newborn set.