Sinds oktober 2012 bezig voor een tweede wonder. Al die tijd lukte het niet. Beland in de MM. Een hsg stond er gepland ik moest alleen nog wachten op mn menstruatie. Nu op dag 31 beland en mn vriend zei gister nog euhm ben je niet zwanger? Ik: nee doe niet zo mal als het maar geen lange cyclus is. Is hij net de deur uit & doe een test zie ik een + verschijnen op de clearblue.. Sta er helemaal van te shaken!! Super blij! andere kant de twijfel test hij niet vals positief?
Wouw! Gefeliciteerd! Klinkt als goed nieuws... Geen idee of je ook vals positief kan testen.. Volgens mij niet.. (Misschien wel als je hormonen slikt... Geen idee eigenlijk)
Aahh dank jullie wel!! Super spannend. Ga het mn partner zo vertellen. Heb een pakje ingepakt & de test. Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren
Gefeliciteerd! Duidelijk positieve test Ik kwam er zelf ook de avond voor allerlei onderzoeken bij fertiliteit achter dat ik zwanger was, wonderen bestaan
Heel erg bedankt! Echt super blij! Had een pakje ingepakt (van mn zoontje bewaard) & de test. Vriendlief heeft hem uitgepakt en het enige wat hij in eerste instantie uitbracht was echt?! Echt?!.. Echt?! Nee je neemt me in de maling?! Daarna drong het pas door en stond hij te springen in de gang. Maandag maar even de gyn bellen om de hsg af te bellen. Volgens mij moet ik ook weer bij de gyn onder controle omdat ik 6 jaar terug pre-eclampsie/zwangerschapsvergiftiging had.