ik ben nu 39 weken +1, heb 3cm opening, verweekt,baby volledig ingedaald en sinds vandaag slijmprop verloren wel zonder bloed, ik heb eigenlijk al een week alleen last van mijn rug en donderdag op de monitor was er wel harde buiken activiteit te zien maar ik voel het gewoon niet... laat de bevalling nog week/weken op zich wachten of is het nu nog een kwestie van dagen?
nee dat weet ik wel maar mss iemand die zich er een beetje in herkend en kon zeggen het begon achter 24/48 u of bij mij heeft het nog weken geduurd
Ik had wat jij beschrijft al bij 36 weken, inclusief bloedverlies en vervelende weeën. Ik ben met bijna 38 weken ingeleid. Dus sorry, maar het kan nog max. 3 weken duren.
ik kreeg vanaf 37 weken (bijna) elke nacht flinke voorweeen. Met 39,2 bm volledige verweekt en 2 cm ontsluiting, baby volledig ingedaald. met 39,3 ingeleid en die dag bevallen. Ik denk dat het helaas niks zegt dat alles al verweekt is en je 3 cm hebt, scheelt natuurlijk wel voor het echte werk. Succes nog even, hoop voor je dat je de kleine snel in je armen hebt.
euh hier zal het geen 3 weken nog duren hoor, aangezien ze in belgie en mijn gyne maar tot max 5dagen overtijd laat lopen en aangezien ze een grote baby verwacht zal ik mss nog geen 5 dagen overtijd gaan. ik dacht als je slijmprop verloor op dat eind dat het dan iets van een48u was maar blijkbaar verkeerd gedacht.
verlies slijmprop heeft niks te maken met bevallen hoor heb je al met de gyn besproken wanneer der over gegaan word tot inleiden ? aangezien je ook een grote baby verwacht ? bij men meid zou ik ingeleid worden op precies 40 weken was bij 39 weken vastgelegd
moet 16e terug en dan hoor ik het. hen zeggen dat het een grote baby wordt maar zou niet de eerste x zijn dat ze er langs zitten. ja ik dacht dat slijmprop verlies het begin was van een aankomende bevalling
nee hier dachten ze ook baby van 4700gram en 53 cm en was uiteindelijk 3115gram en 49 cm hihi nou kan hoor dat de slijmprop een begin is maar is niet noodzakelijk ! ik hou je in de gaten !
ik verloor mn slijmprop op zaterdag op maandag bleek k 3 cm te hebben.. vk zei ah joh dat kan nog twee weken duren. de volgende dag bevallen nadat mn vliezen spontaan braken door de druk (door de 3 cm opening was er een bobbel te voelen.. een 'zakje' vlies met vruchtwater.. dat knapte.. de vk had t al gevoeld maar wilde me geen valse hoop geven ) hoop dat je snel aan de beurt bent !
Ben mijn slijmprop nu al 3 weken kwijt.... ik ben aardig aan het hopen dat het nu eigenlijk gaat beginnen maar helaas zegt het niet zoveel! Als je een beetje leest kan het tussen de 2 dagen en 2 weken duren! Ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten!
Als je nog een paar dagen/ weken..... wacht.... krijg je vanzelf een antwoord..... (het hoeft allemaal niets te zeggen en is bij elke vrouw en elke zwangerschap anders)
hier op woensdag prop beetje verloren, donderdag erg veel, vrijdag gestript waarna er nog meer slijm kwam, mijn vliezen braken en ik vrijdagavond mijn beebje in mijn armen had. kan dus wel iets zeggen, gezien de termijn hoop ik het voor je! bij mijn eerste trouwens ingeleid, ook geen prop gezien... bij mij dus begin van gerommel en uiteindelijk bevallng, alvast succes!
merci dames en degene die zeggen binnen dit en 3 weken, ik ben zaterdag uitgeteld en hier laten ze je echt niet zolang overtijd als in nl. max 5 dagen, dus 3 weken gaat het niet duren als het niet spontaan gebeurd, ik dacht alleen als je slijmprop verloor alles verweekt was het eigenlijk niet meer lang kon duren, maar jullie hebben het anders ervaren.
hier had ik met nummer 3 met 35 weken, 2 cm ontsluiting en slijmprop etc al lang kwijt.... hij kwam met 39+1..... (was niet ingedaald trouwens) met nummer 2 al lang rommels, bloedverlies, slijmprop kwijt... vlug ingedaald en kwam met 41+5...... niets van te zeggen dus..... hoop voor je dat het snel komt!!
Hier met 32 weken al het grootste gedeelte verloren... En zoon paar dagen voor de bevalling nog een heeel klein beetje Ben bevallen met 37+5
niemand kan jou dit vertellen.slijmprop kwam er net voor de bevalling uit, 1uurtje ofzo.ik ben spontaan bevallen met 41.3, overtijd lopen vond ik echt niet erg.Ik wou eigenlijk nog zwanger blijven.Maar Seth wou niet langer binnen zitten.