wanneer voor een brusje na mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lac, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat hebben andere gedaan hoe lang na de geboorte van je eerste verwekt door de mmm gingen jullie voor een tweede?

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nooit geen anticonceptie gebruikt. Na tien maanden gestopt met bv (niet alleen vanwege wens voor tweede) en toen zoontje een jaar was gebeld voor een afspraak.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nadat de jongste een jaar is geworden hebben we weer start in ziekenhuis in sept.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eerst na 7 maanden al maar niet gelukt.
    Nu als BAM zal het waarschijnlijk februari worden zou eerst oktober starten.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wij wilde eerst met 6maanden er al voor gaan maar ivm ks mocht dat niet! dus toen na een jaar ,maar door omstandigheden beginnen we in sep aan de eerste ICSI poging voor brusje

maar had alles mee gezeten dan al na 6 maandne.

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wij ook nooit meer anticonceptie Nu zeker 5 jaar geleden.

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    In September willen wij weer beginnen voor een zusje of broertje voor ons zoontje. Ons zoontje is dan 10 maanden oud.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Met 8 maanden weer naar het ziewkenhuis, met 9 maanden weer begonnen met de gedacht 'je weet nooit hoeveel jaar dit weer gaat duren'.
    Onze tweede was echter gelijk raak! Dus nu twee kindjes kort op elkaar. Voor en nadelen te over, maar vooral erg dankbaar!

9. Julez

Julez Actief lid

20 jul 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wilden na een jaar ons ook weer melden bij de kliniek, echter bleek ik zwanger toen m'n zoontje 11 maanden oud was....daarvoor gebruikten we 5 maanden niets meer, geen AC. We hebben er lang over gepraat en we willen het op een spontane manier de kans geven. Ik zelf verwacht er niets van hoor, maar we hebben de tijd. Rond zijn tweede verjaardag willen we verder kijken (intake poli) als ik niet zwanger ben geworden.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nooit weer aan de anticonceptie gegaan. Toen onze meid 10 maanden oud was, zijn we opnieuw met ICSI begonnen.

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    1ste onverwachts zwanger (2006) daarna lukte het niet voor een 2de, 2012 is onze 2de geboren via ivf en we wilde graag een 3de en toen bij de 2de niet meer aan de pil geweest en 2 maanden later een cryo tp gehad en nu zit er iets minder dan 11 maanden tussen de 2 jongste. we hadden zelf nooit verwacht dat er een cryo goed zal ontdooien omdat we van ivf 1 t/m 3 14 van de 15 het niet hadden overleefd en van ivf 4 gelijk de eerste goed ontdooid en nu ligt er een mooi wonderje in de ledikant

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Na 8 mnd weer gaan proberen zonder mmm.
    Na 9 mnd proberen nog niet zwanger en op intake geweest en we mogen pas actief de mmm in als ik genoeg ben afgevallen, helaas duurt het dus veeeeel langer dan we hadden gewild.

13. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wij wilde eind dit jaar voor een eerste gesprek gaan(ik wilde in eerste instantie eerder). Of dat nog gaat gebeuren is afwachten. Onze relatie is niet stevig genoeg, door wat vervelende gebeurtenissen. Eerst dat oplossen(hopelijk blijven we bij elkaar) en dan zien we wel wanneer de basis weer goed genoeg is.

Wel lastig hoor, want heb al een tijdje kriebels.

Edit: voor de eerste 3,5 jaar bezig geweest. Iets meer dan 2,5jaar mmm.

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mag ik je een pbtje sturen over metformine(heb wat vragen)?

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Na Beer geen ac meer gebruikt, toen met 9 maanden, en 1 jaar een TP gehad, en helaas niet gelukt.
    Nu gaan we over 2 weken weer verder met de laatste cryo uit de poging van Beer.

16. sjak

sjak Niet meer actief

Wij zouden na een jaar weer naar het zh gaan, maar de mmm, de zwangerschap en de bevalling is ons erg zwaar gevallen. Na een jaar hebben we Besloten om de keus voor een tweede een half jaar uit te stellen, dus de keus om weer de mmm in te gaan dus...
    We gebruiken geen anti conceptie, dus een tweede is zeker welkom, maar of deze er gaat komen...?

17. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wij gebruiken vanaf de geboorte van onze dochter geen ac. Nu is ze bijna 8 maanden en hebben we deze maand hopelijk een cryo terugplaatsing (zitten er 2 in de vriezer, wel bij elkaar dus hopen dat er één goed ontdooid). Als dit niet lukt dan starten we weer met ICSI, helaas is daar een wachtlijst van 4-6 maanden voor, vandaar de keus om nu al te beginnen. Mocht de cryo niet lukken dan kan het nog een hele tijd gaan duren.

18. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Na de geboorte van onze dochter, hebben we na 6 maanden weer 2 cryo's laten terugplaatsen. Dat is niet gelukt. Daarna verschillende tp's gehad en uiteindelijk dit jaar gelukt. Tussendoor ook geen ac gebruikt, maar helaas geen spontaan wonder uit gekomen.

19. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Nu. Na ongeveer zeven maanden zullen we (hopelijk) een eerste terugplaatsing hebben, als ze goed ontdooien ten minste. We hebben Er nog vier. Hopelijk zit daar nog een toekomstig kindje tussen

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn na 10 maanden met ac gestopt, gebruikte ik voor de zekerheid omdat ik een keizersnede heb gehad en me het eerste jaar zwanger worden werd afgeraden. Bij 1 jaar zijn we naar het ziekenhuis gegaan, inmiddels 10 maanden en 4 tp's verder voor een brusje, starten in september voor de 2e icsi.

Deel Deze Pagina