ei vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lautjep, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb een beetje een rare vraag maar hoe groot is je ei ongeveer op het moment van je eisprong en hoeveel mm groit hij per dag?

Ik heb donderdag een echo gehad en toen was er een 14 mm dus nu ben ik nieuwsgierig naar mijn dag van eisprong.

Lautje

2. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    hangt er van af. Het kan tot 2 mm per dag maar dit hoeft niet perse. Soms groeit het bij mij wel tot 2 mm en soms maar net een krappe 1 mm. Dus moeilijk te zeggen, neem aan dat je binnenkort weer een echo krijgt.

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

nee helaas deze maand niet. volgende maand aan de clomid beginnen en dan begint hij op dag 12.
    ik voel mijn ei helaas niet en ik weet ook neit zo goed tot hoe ver ze doorgroeien.
    ik hoop dat iemand dat kan vertelen

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Follikels groeien op volle snelheid zo'n 2 mm per dag. In het begin gaat het wat langzamer. Een eicel is rijp als je follikel minimaal 17 mm is. De een heeft de eisprong bij 18 mm, de ander bij 24 mm. Daar kun je niet zoveel van zeggen. Als je follikel nu 14 mm is, heb je ongeveer dinsdag-woensdag je eisprong. Dan zit je rond de 20-22 mm.

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

bedankt voor je antwoord. hij was donderdag 14 mm dus dan zal hij nu wel rond de 18 zijn gok ik zo dan zal het denk ik maandag of dinsdag zijn. Denken jullie dat ik dan goed zit?

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    O... hij was afgelopen donderdag 14 mm, ik dacht vandaag. Dan zit je vandaag op ongeveer 18 mm, dus dan is je eisprong morgen-maandag. Het kan ook nog ietsjes later zijn. Dus vanavond aan de klus!:)

Deel Deze Pagina