Hey dames , ik zoek een zorgverzekering die 100 procent tandarts vergoedt tot 250 euro per jaar en een aantal keer fysiotherapie . Welke kunnen jullie mij aanraden? ik heb 1 gevonden van achmea avitae heet het , heeft iemand daar ervaring mee? Welk zorgverzekering hebben jullie?
Heb zelf menzis, maar daar geen tandartsverzekering kijk even op de site. Ben erg tevreden! En omdat ik bij fit for free sport ook nog eens 6 euro per maand korting!
Ik heb al jaren Menzis, maar heb toevallig deze week gekeken naar een andere zorgaanbieder. Ga per 1 januari over naar Zilveren Kruis Achmea. Werkgever geeft korting, scheelt toch weer 20 euro per maand.
Ik zit al jaren bij Agis, maar heb alleen de basisverzekering. Ga niet extra betalen voor zorg, wat enkel maar eens nodig is. Verder tevreden over hen. Tis net als Zilveren kruis en Menzis een onderdeel van Achmea. Allemaal broertjes en zusjes van elkaar.
Mijn man zit bij ditzo, deze vergoeden volgens mij 100% en je kan zelf de hoogte van je tandarts pakket kiezen Zelf zit ik al jaren bij izz
Ik lees hier ook even mee! Ik zit nu bij Cz, en vooral rondom de bevalling ed is alles heel goed geregeld. Maarja veel daarvan heb ik konend jaar waarschijnlijk niet nodig....
Ik zit collectief bij aevitae en ben zeer tevreden. Als je iets declareert heb je het binnen 2 weken (vaak 1 week) terug. Heb het VIP pakket met tandarts 350 euro.
Ik lees ook even mee! Iemand ervaring met de verzekering van FBTO? Ik zit nu bij de friesland... En op zich is alles daar wek goed geregeld.. Maar fbto is toch wel iets lager in de maandkosten.
Ik lees ook ff mee. Zit nu nog bij de unive maar denk erover na om naar de vgz over te stappen. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb de gezinspolis van CZ. Mijn man heeft de jongerenpolis en heeft tandarts tot 450e vergoed als ik me niet vergis en ook Fysio zit erbij in. Die aanvulling kost geloof ik 17e. (Hij is 26 overigens...harstikke jong dus haha)
Ik zit altijd al bij VGZ en vind het prima geregeld. Overstappen is voor mij niet echt een optie omdat ik het risico niet wil nemen (door ziektegeschiedenis) dat ze me niet aannemen voor de aanvullingen.
ik zit al jaren bij vgz (via united consumers, dan krijg je 10% korting op de basisverzekering) en ben daar zeer tevreden over! Ga wel weer kijken welke aanvullende verzekering we dit jaar gaan nemen!
Ik zit bij FBTO en blijf ook nog wel. (nu) Basis en gezinsplaning en tandarts tot 200 kost mij 112 euro. Heb net gekeken geloof dat het niet zo veel verschild met 2013. Nu dus tandarts tot 250. Gezinsplaning voor de pil. tot 250 euro (zit meer in). En je kan ze elke maand aan/uit zetten of verhogen zoals de tandarts. Maar zit wel wacht tijd bij van 6 maanden. Ga nu ook therapien er in doen tot 350 geloof ik uit mijn hoofd. Tenzij dat de fysio meer wil doen nog hoger . Dan zit ik op 116 euro
Ik had dit jaar het duurste pakket van VGZ. Dit heeft mij heel veel kosten bespaard ivm opname ziekenhuis, bevalling, kraamzorg, e.d. Op de website zag ik dat ik bijna 4000 euro aan kosten vergoed had gekregen en ik heb maar 220 euro eigen risico + premie elke maand betaald. Ik ben heel tevreden over hun, ze betalen binnen een week mijn ingediende declaratie uit en op hun website is alles heel gemakkelijk op te zoeken voor welke vergoeding je in aanmerking komt. Ik ga voor het komende jaar wel naar een goedkoper pakket omdat ik nu geen baby meer verwacht maar dat andere pakket is ook nog heel uitgebreid. Mijn man heeft zijn nieuwe polis al binnen en betaalt maar 1,75 euro per maand meer. Daarvoor gaan wij niet overstappen naar een ander. Je moet gewoon kijken welke vergoedingen jij het belangrijkst vindt. Helaas komen wij niet in aanmerking voor de vergoeding van United Consumers van 10% per maand. Omdat wij al een bestaande klant van VGZ zijn moeten we eerst een auto- of energieverzekering afsluiten en die zijn in ons geval niet voordeliger dan wij nu hebben. Maar voor iedereen die nu nog over gaat stappen naar VGZ, de korting is maar voor 25000 verzekerden. Dus sla je slag en reken het maar uit.
Ziekenhuis opname etc t.g.v zwangerschap, verloskundige etc wordt allemaal standaard vergoed door de zorgverzekering men wil namelijk niet discrimineren naar vrouwen toe dat zij meer moeten betalen omdat wij wel zwanger kunnen worden en mannen niet... Alleen poliklinisch bevallen wordt niet standaard vergoed.. Eigen risico kraamzorg ook niet, al had ik zelf uitgerekend dat ik goedkoper was met het zelf betalen dan mn verzekering uit te breiden (zit overigens bij menzis )
Wij zitten nu al een aantal jaar bij PMA, ik las vorige week dat de premie's zelfs omlaag zijn gegaan. Het is trouwens een onderdeel van Menzis PMA zorgverzekering 2012 2013 » vergelijk uw premie