De titel zegt het al! We hadden nu een zakloze stofzuiger dat vond ik een drama! Welke heb jij en ben je tevreden?
Wij hebben sinds 2 maandjes de Philips FC9176/01. Fantastische zuigkracht en een lekker lang snoer en erg handig in gebruik. Ben er helemaal blij mee. Voor zowel laminaat als een vloerkleed werkt hij perfect. Handige opzetstukjes erbij.
Ik heb deze: Dirt Devil Fello & Friend Bagline kopen? Bestel bij Dirtdevilshop.nl En ik ben er echt heel blij mee, dat kreng zuigt! haha Persoonlijk vind ik de stofzuigers met zak ook beter, word niet zo vies, zak knikker je weg en klaar. Ps. Ik zou wel ff op internet kijken waar je hem het goedkoopste kan vinden. Ik heb hem des tijds voor 80,- kunnen kopen via een internetshop.
wij hebben deze en hij bevalt perfect! bol.com | Philips Stofzuiger Performer FC9150/01, Philips | Elektronica
Aeg Tyfoon Zakloos maar niet met een raar filter er in. Gewoon een opvangbak die je leeg gooit en een schuim die je onder de kraan af kan spoelen.
Wij hadden een Dyson. Geweldig ding. Maar toen kwamen we in een verbouwing en hebben we voor een paar tientjes zo'n Karcher alleszuiger / bouwstofzuiger gekocht. Ik moet zeggen dat ik dit hemels vind. Ik hoef niet bang te zijn dat ik hem stuk maak, want voor het geld van de Dyson koop ik wel tien van deze alleszuigers. Dus ik maak er zelfs de open haard en de konijnenkooi mee schoon. Hij verstopt zelden, want gemaakt voor bouwafval, en heeft een geweldige zuigkracht.
bol.com | Philips Stofzuiger FC9170/01, Philips | Elektronica ik heb eentje van de philips. En EINDELIJK kan ik zeggen dat ik een stozuiger heb die het echt heel goed doet na jarenlang van die prul hebben aangeschaft.
Ik heb ooit een Dyson gehad. Ik vond het een onding. Voor mij nóóít meer Dyson. Nu heb ik een Henry. Is wel een bakbeest maar bevalt super! En altijd een glimlach op zijn gezicht...
AEG AJM6820 stofzuiger Beste koop volgens de Consumentenbond. Heb em nu een maand. Enige minpunt is dat hij lawaai maakt, maar hij zuigt zo goed! Ben er blij mee. En ook niet belachelijk duur, zoals een Dyson die ik eerst graag wilde (ook maar omdat het volgens velen zo ideaal is).
Philips FC9171/01.. Hebben hem nu 4 jaar en zuigt nog geweldig.. Philips - Performer Stofzuiger met zak HomeCare - FC9171/01 - Stofzuiger met stofzak - Stofzuigers - Huishoudelijke artikelen