Wat een hoge premies!! Hoe kan dat? Waarom sluit je je niet aan bij een collectief? (hiervoor hoef je niet bij dat bedrijf te werken) Wij hebben ZK met 1 ster + tandartsverzekering + extra vanuit collectief en betalen 126 per maand. Met alleen wettelijk eigen risico.
ow is dat echt zo lijkt me zo krom namelijk of heb ik het mis lijkt me toch dat iedereen dat dan doet
Niet bij elke collectief, maar veel collectieve verzekeringen zijn 'open', en als je een beetje in je kring kijkt zit je vast wel ergens''bij' waar ook een collectieve verzekering op toepassing is. Zie info hieronder (wij zitten bijv nog steeds aangesloten op collectief van mijn vorige werkgever, waar ik al 3 jaar weg ben. Dat was geen probleem) Goedkope collectieve zorgverzekeringen voor iedereen - Geld en Recht Collectieve zorgverzekering | Zorgverzekering Vergelijken 2013
Bedankt! Ik heb op deze manier een gratis collectief gevonden waarmee ik veel korting krijg bij het VGZ! Ik stap toch over, want Zilveren kruis geeft aan dat ik de keuze moet maken tussen Gyneacoloog in het ziekenhuis of verloskundigenzorg bij een verloskundigenpraktijk. Ik weet dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap medische indicatie heb voor Gyneacoloog, maar ik kan me voorstellen dat ik tevens behoefte heb aan de hulp van een verloskundigenpraktijk. VGZ vergoed beiden voor dezelfde premie als die ik bij het zilveren kruis kwijt ben. Heb wel besloten tandarts niet meer extra bij te verzekeren, vergoeding van 80% met maximum van 250,- pj kost ons 12,45 pm extra. Dat kost ons 150 pj aan premie. Nu betaal ik die extra premie niet. Als we die 250,- echt nodig zouden hebben zouden we 100,- zelf moeten bijleggen. Dat risico nemen we dan maar. Pfff... Moeilijk vergelijken hoor...
Zeker wat betreft tandartsverzekering is het goed om dit uit te pluizen om het wat makkelijker kijk hier. Overzicht Tandartsverzekeringen 2013 - Vergelijk tandartstarieven 2013 & tandartsverzekering 2013. Vind een tandarts en de beste bijhorende tandartsverzekering. Wil je 100% vergoeding tandarts met dezelfde vergoeding voor beugels dan is er bv maar een verzekering mogelijk
Idem hier, heel tevreden met VGZ. Overstappen twijfel ik sterk aan ivm schisis oudste. Binnen nu en een paar jaar krijgen we daar een hoop extra tandarts en orthodontie bij. Met uitgebreidste pakket vergoeden ze zeer veel. Dan blijven wij liever zitten.
Ik heb het toen uitgerekend en laten staan op extra verzorgd 1 de eigen bijdrage kraamzorg was voor ons minder dan de premie die we dan per jaar extra betaalde.. Maar ik had wel een medische indicatie om in het zh te bevallen dat scheelt misschien
Ik zit al jaren bij dsw av top verzekerd en dat blijft zo 134 per maand kwijt en veel krijg ik vergoed. 75 pc tandarts orthodontist. Heb wel via de gemeente nu een maand of drie een extra aanvullende verzekering van de gemeente er bij gratis gelukkig en krijg ik nu tot 2000 euro per jaar gegarandeerd vergoed van de orthodontist bijvoorbeeld erg handig nu met een zoon die z.n drie vier jaar aan de beugel moet en wat me ongeveer 2900 euro gaat kosten. Gelukkig krijg ik dus een hoop vergoed pff. Maar moet bij Dsw dus blijven anders kan ik de aanvullende niet er bij krijgen van de gemeente hun hebben een soort contract. Maar ja als ik alles zo lees zit ik niet zo slecht. En veranderd het volgende jaar niet zo veel. Wel je eigen bij dragen idd.
@rijswijkse Al die jaren dat wij bij het Zilverenkruis zaten hebben we ons gratis aangemeld bij club metro (is een dagblad) en daarmee krijg je dus ook collectief korting bij het Zilverenkruis! Maar ik krijg de indruk dat VGZ beter en goedkoper verzekerd. Als ik bij het VGZ het gezinspakket zou nemen, dan zit daar ook tandarts verzekering bij en ben ik voor 146,- per maand al klaar, met 350,- eigen risico. Als je je gratis aanmeld bij Neurocampus ( een online braintraining) krijg je daarmee collectief korting bij VGZ.
Ik ben 13 jaar bij VGZ geweest en was altijd erg tevreden! Vorig jaar tóch overgestapt omdat ik alleen basis plus tand wilde en dat kan Bin VGZ niet. Wij zitten nu een jaar bij Ditzo en zijn dik tevreden! Nog nooit een rekening gezien, alles wordt rechtstreeks geregeld. Daarnaast hanteren ze geen wachttijden geloof ik. Denk dat we daar blijven.
is er een collectief waar je je kan aansluiten voor de friesland?? wij zitten daarbij en door de wsnp kunnen we niet makkelijk overstappen, maar als het goedkoper kan zou dat natuurlijk wel super zijn, vanaf januarie mag ik me eindelijk wel weer aanvullend verzekeren.
We gaan weer terug naar Achmea (zilveren kruis) die vergoed voor 100 procent tot 250. We zaten bij Ditzo maar omdat we collectiviteits korting krijgen bij Achmea is die nu wel goedkoper. En we kirjgen samen eenmalig 150 terug. + dat ik het via Moneymiljonair heb gedaan. Je krijgt iest meer als 1 miljoen parels =12,50. Leuk gedaan toch?!
Heeft er hier iemand ervaring met zorgverzekeraar OHRA?! zo ja ben je tevreden over hun of niet?! zo niet waarom niet?!