Welk zwangerschapsdagboek adviseer jij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door candle85, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Dag dames. Ik weet pas kort dat ik zwanger ben en wil nu een leuk zwangerschapsdagboek kopen, maar welke is leuk/handig?

2. Tamamara

Tamamara Lid

14 jul 2013
    70
    0
    0
    Ik vind het negen maanden dagboek van Paulien Oud erg leuk!

3. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Ja, deze heb ik ook!
    Erg leuk.
    Veel info stukjes & heel veel leuke vragen. Zeker een aanrader

& gefeliciteerd! ❤️

4. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Heb even gegoogled en deze springt er ook echt uit, ziet er ook leuk uit. Ik ga zo even shoppen hihi. Jullie beide ook gefeliciteerd ❤ voor mij voelt het nog zo onwerkelijk en bij ieder steekje denk ik ohjeee maar mijn testen lopen dagelijks mooi op en clearblue geeft ook 1-2 aan. Herkennen jullie dit gevoel? Wanneer neemt het af ?

5. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ook die van pauline oud, nu voor de tweede keer.
    Bij de eerste Had ik ook het kraambezoekboek van die serie, ook erg leuk.

Tsja dat onzekere gevoel neemt pas af na het eerste trimester of na een goede termijnecho. Al kan je je de hele zwangerschap wel onzeker voelen, je voelt de baby een keer weinig bijv.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Die van Pauline Oud

7. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hema. Heel leuk. Ik vond in die van paul ien vragen in staan die niet bij de weken passen. Op een gegeven moment vergeet je het in te vullen. Bij mijn dochter had ik die.
    Hema is per trimester. Vragen zijn makkelijke en leuk. Veel ruimte om echo's en andere dingen in te plakken. En het kost 5 euro.

8. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb ook die van pauline oud. Vind die hele serie zo leuk.

9. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik heb het dagboek van "oei ik groei"
    Erg leuk je kunt er van alles in kwijt

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Pauline Oud! Vind die serie echt geweldig.. Heb zelf ook het Kraambezoekboek gekregen bij de eerste en ook Baby's eerste jaar. M'n schoonmoeder kreeg van haar collega's uit die serie een speciale voor grootouders, ook al zo'n leuk boek!
    Nu dus weer bezig in het dagboek (al leeft het wel wat minder dan bij de eerste) en krijg straks die andere 2 boeken ook weer :)

11. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    9 maanden dagboek van Marianne Amelink.
    Overzichtelijk en handig. Ben er blij mee.

12. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Bij de eerste had ik Pauline oud vond ik erg leuk. Nu bij de tweede wou ik biet weer dezelfde en ben ik gegaan voor oei ik groei. Vind deze zelf minder leuk. Je moet alles een beetje zelf bedenken en dat vind ik vrij lastig (ook al ben ik vrij creatief). Als er een derde komt (ooit ) zou ik dan ook weer Pauline gaan

13. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Ik heb ook die van pauline. Leuk boek, maar soms vind ik de vragen wel erg voor de hand liggend..
    Er is steeds ruimte voor een buikfoto. Ik heb iedere 2 weken een foto gemaakt met hetzelfde jurkje en een fotolijstje met het weeknummer in mijn hand.
    Dat staat nu wel heel erg leuk in dat boekje!

14. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had bij de eerste die van Pauline oud, erg leuk boek.

Nu heb ik die van de hema, maar 3,- in de online uitverkoop. Ook een leuk boek. (had bij nr 1 ook het kraambezoekboek van de hema, die is nu ook maar 3,-) leuke frisse kleurtjes

15. elissa2015

24 mrt 2015
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook het boekje van Pauline Oud maar ik kan me ook vinden in de opmerking dat de vragen niet echt bij de zwangerschapsweken passen..
    En vind de vragen soms ook een beetje flauw, maar goed dat is persoonlijk :)

16. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik heb die van oei ik groei (oei wij groeien) erg leuk!

17. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28

Dat is leuk idee, bedankt voor de tip! Ik heb gisteren het boek van pauline odd gekocht, ben er blij mee!

18. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

17 jan 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zwangerschapsdagboek van Annet Schaap. Ik vind hem erg leuk, doordat hij zo totaal anders is als alle andere zwangerschapsdagboeken. Een flinke dosis humor, herkenbare tekeningen, leuke vragen, veel ruimte om zelf te schrijven/knippen/plakken en niet zo zoetsappig. Dus ook erg leuk voor de man om mee in te schrijven.

19. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL

Heb ik ook inderdaad! Erg leuk!

20. Deze inderdaad! Pauline Oud vind ik zo afzichtelijk, echt heel oppervlakkig is dat en ik vind er vrij domme vragen en niet kloppende informatie in staan :)

Deel Deze Pagina