Indalen, minder pijn en minder leven ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Picaris, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat er wellicht enige herkenning is van anderen want ik maak me een beetje zorgen.

Ik ben morgen 33 weken zwanger en sinds ongeveer 23 weken kan ik amper lopen van de bi. Ik ga 2 keer per week naar de bekkentherapeut en dit helpt eigenlijk best goed maar toch heb ik veel veel pijn.

De kleine is -erg- bewegelijk. Op alle 3 de echos was dit goed te zien en ondanks dat zijn hoofdje braaf naar mijn bekken ligt was er geen sprake van indaling.

Nu heb ik een paar dagen last gehad van menstruatiekrampen en ineens ligt de kleine anders. Ik kan zowaar mijn beide benen optillen en de pijn is een stuk verminderd. Ook de bewegingen van de kleine zijn erg veranderd en minder geworden. Hij schuifelt een beetje door mijn buik maar er zijn verscheidene uren dat ik gewoon niets voel , en dat ben ik niet gewend. Nu wil ik geen paniekzaaier zijn en had me bedacht dat hij wellicht een stuk is ingedaald (voel zijn hoofdje niet meer waar het constant was) en dat al dit daardoor komt.

Heeft iemand dit ook meegemaakt of zal ik toch voor de zekerheid even een belletje geven richting verloskundige ?

Dit is overigens mijn eerste kindje en hij loopt ongeveer 2 weken voor op de groei volgens de laatste echo bij 30 weken.

Dankjewel voor het lezen en groetjes,

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb mij door mijn bekkentherapeut laten vertellen dat door het indalen van de baby het bekken weer wat stabieler wordt en de pijn daarom ook minder... dat kan dus wel kloppen. Ik voel dat verschil ook erg goed.

Dat je de baby minder voelt en je bent er niet gerust op, kun je beter ff met de vlos bellen... beter een keer teveel dan een keer te weinig bellen.

3. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het babytje indaalt, komt het wat vaster te liggen, dus worden de bewegingen wat minder. Maar als je je zorgen maakt, altijd even bellen naar de VK!

Deel Deze Pagina