Welk zwangerschapskussen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikkie, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik ben benieuwd welk zwangerschapskussen jullie hebben en of je 'm lekker vind liggen enzo.
    Ik slaap steeds minder lekker dus zit eraan te denken zo'n ding aan te schaffen om mijn buik wat te ondersteunen en tussen de knieën.
    Ik hoor heel veel over die van de hema, maar is die echt zo goed?
    Het is dus eigenlijk een voedingskussen.
    Zag op internet die van delta baby (comfy kussen). Maakt het eigenlijk uit welke je hebt?
    Zou graag van jullie horen welke jullie dus hebben en of het lekker slaapt.
    Daar ben ik wel weer eens aan toe. Zzzzzzzz :)

groetjes

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi,

Ik heb alleen met een gewoon kussen tussen mijn knien geslapen. Een vriendin van mij wel met voedingskussen, idd van Hema.

3. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Zelf heb ik er eentje van de Prenatal, bevalt me erg goed. Hij ligt in de lengte naast me, zodat de 'kromming' eruit is, en dan lig ik er half op, met mijn ene knie erop. Zo voelt het een beetje alsof ik op m'n buik slaap, wat ik gewend ben.
    Ik hoorde dat er ook voedingskussens zijn die wat korter zijn, zodat je niet zo'n groot ding in bed hebt liggen. Die zijn op internet te bestellen, maar waar weet ik niet....
    Succes ermee,
    Groetjes,
    Marloes

4. Niet meer actief

Ik heb de comfy big, vind ik wel goed. Mijn eerste kussen daarvan in 2004 was direct kapot (binnenste hoes gescheurd en alle korreltjes eruit) maar ze hebben (zie ik) een andere stof hoes gebruikt bij die kussens tegenwoordig. Veel steviger. Het ligt heel lekker.

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik heb er 1 van form fix, lekker stevig en blijft mooi volgens de verhalen. In het begin heb ik hem wel in bed gehad, maar kreeg toen moeite met draaien en slaap nu met 2 losse kussentjes in bed. 1 tussen mijn benen en 1 onder mijn buik geschoven. Maar echt super slapen is het niet....

Succes!

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb die van HEMA. Maar voor de rest zelfde verhaal als hier boven :D.

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb ook die van de hema.
    Super fijn!

8. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb het voedingskussen van de Prenatal. MAar om er mee in bed te slapen, vind dat niks eerlijk gezegd, dan ligt het echt in de weg. Ga binnenkort maar eens een dun kussen proberen onder mijn buik.

Maar eh, die voedingskussens zijn heeeeerlijk, had ik die bij de 1e ook maar gekocht. Verslavend zijn ze...op de bank tv kijken enzo. Het zit echt heerlijk. Maar ja, straks toch echt een baby erin he...daar zijn ze tenslotte voor :D

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb een Tarzan!

Tenminste zo noemen ze hem bij de Maart mama's :) :) :)

Ik heb hem gekregen van mijn zusje,zo'n krom ding met balletjes erin

10. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    van de Prenatal, ik slaap er heerlijk mee! Alleen mijn man kan nu niet meer bij me liggen dus die baalt natuurlijk (ha ha)

11. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    ik heb 2 gewone kussens extra in bed, een waar ik half met mijn buik op lig en een tussen mijn knieeen. Slaap heerlijk
    succes

12. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb ook zo'n ding met balletjes. Geen idee welk merk. Het is al tijden mijn maatje hoor in bed. Zou niet zonder kunnen slapen.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    dubbel

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    en nog een keer dubbel

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn man ligt nog wel gewoon lekker tegen mijn rug aan.

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik heb ook die van de Hema, heerlijk ding! Ik vond die met die 'korreltjes' helemaal niet prettig aanvoelen, die van de Hema voelt veel fijner aan. Maar da's persoonlijk. Ik vind het een aanrader! Vooral als ik op mn zij lig, met 1 been en arm overheen.

17. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook die van de Hema en moet elke avond "vechten" met mijn man voor dit kussen. Hij vindt het namelijk ook lekker om zijn been erop te legge :D

Ik heb overigens geen vergelijkend warenonderzoek gedaan hoor, dus ik zou niet kunnen zeggen welke de beste is.

18. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi ik heb ook die van de HEMA maar het is nu eigenlijk al niets meer.
    voor de bevalling af en toe gebruikt om te slapen, verder niet.
    toen heb ik hem de eerste weken gebruikt met het voeden van de kleine, maar op de een of andere manier is het net of hij uitgelubberd is.
    hij is niet meer zo stevig als eerst, helaas.

joyce

Deel Deze Pagina