Met de ring boven de buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zonnebloem, Nov 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ik weet dat hier al een onderwerp van is geweest, maar kan het niet weer vinden. Als ik de ring boven mijn buik hou geeft hij eerst een streep aan en daarna een rondje. Als ik de ring laat hangen blijft zich dit afwisselen. Wie heeft dit ook gehad of weet wat dit betekend?

Groetjes Kolibri

2. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Sorry, ik geloof hier echt niet in.

3. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik denk dat een pendel wel uitkomst kan geven, maar dat deze heel erg gevoelig is voor onbewuste beïnvloeding van de pendelaar zelf.

Ik pendel zelf ook, en ik kan geen fatsoenlijk resultaat krijgen als ik mij van te voren niet compleet heb gereinigd op geestelijk gebied. Ik moet dat doen als ik helemaal leeg ben anders krijg ik allemaal vage antwoorden.

Ik heb er een mooi voorbeeld van:
    Mijn schoonmoeder was ervan overtuigd dat dit een jongetje zou worden. Zij heeft toen boven mijn hand gependelt met mijn eigen ring en de pendel gaf inderdaad een jochie aan, terwijl het op verschillende echo's in verschillende ziekenhuizen toch echt een meisje bleek te zijn.

Wél ben ik overtuigd van de kracht van "waarzeggerij". De geest van de mens reikt verder dan velen van ons denken. Ik heb het zelf op de proef gesteld, want ik blijf van nature een nuchter persoon, maar ik heb al ongelooflijke resultaten geboekt die ik nooit en te nimmer uit mijn duim kan hebben gezogen. Ik leg zelf tarot, ook voor vreemden en ik heb er letterlijk nog niet 1 keer naast gezeten! En ik kan zeggen dat ik niet via de reactie van mensen ga raden naar dingen, de kaarten geven me echt de boodschap. Dan is het nog een questie van hoe je alles interpeteerd en vertaald naar de persoon toe, dit is puur een gevoelskwestie. Hoe ik het doe mag Joost weten..

Kolibri,
    Ik vind het een beetje privé om hier neer te zetten hoe ik zelf te werk ga met de pendel. In mijn ogen kun je niet effe tussendoor pendelen, er komt iets meer bij kijken dan dat als je een goed resultaat wilt.
    Ik zal je een privé bericht sturen met enkele tips als je daar geïnteresseerd in bent. Laat het me weten ;)

liefs Joeja

4. Duma

Duma Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    1,085
    1,069
    113
    hmz.

Ik vind het maar een gevaarlijk spelletje.
    En met geesten moet je geen spelletje spelen. Je komt er nooit van af. Heb genoeg verhalen in nabije omgeving dat mensen er letterlijk gestoord van werden.

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Tja, zo heel bewust ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Vind het gewoon leuk om te zien wat er gebeurd. Aangezien er bij ons tweelingen in de familie zitten, dacht ik, misschien zit er wel een tweeling in mijn buik.
    Maar tegelijkertijd twijfel ik over de geloofwaardigheid van 'het ring boven de buik hangen', doe het meer voor de lol.

6. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Een ring boven de buik heeft toch niks met geesten te maken? Dat is hetzelfde als het zoeken naar een wel (water onder de grond) in je slaapkamer. Als ik op een wel lig slaap ik heel slecht. Maar geesten komen daar echt niet aan te pas, die vind ik namelijk doodeng

7. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Pendelen heeft niet direct iets met geesten te maken, je kan het gebruiken om met geesten te communiceren, maar als je gaat pendelen voor het geslacht heeft dit niks met geesten te maken.
    Maar uiteraard moet je met zoiets toch altijd voorzichtig zijn vooral als je het voor de lol gaat doen. Ik laat mijn mening over geesten en entiteiten even in het midden, ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik ervan denk, maar tijdens het pendelen zet je onbewust toch een poortje open (als je goed resultaat hebt) en daar kan vanalles door naar binnen, vandaar dat ikzelf altijd reinig voordat ik eraan begin en bescherming vraag tegen het kwade. Is misschien onzin, maar je weet maar nooit haha..

Ik sta er heel nuchter tegenover, heb er nooit in geloofd. Tot het tegendeel me onder de neus gewreven werd. Sindsdien ben ik een beetje aan het nadenken over wat er nu precies aan de hand is tussen hemel en aarde... Over het bestaan van echte geesten ben ik nog steeds sceptisch, maar ik denk zeker te weten dat de menselijke geest (dus de gedachtenkracht van een nog levend persoon) tot veel meer in staat is dan wij zelf denken. Zo werkt het ook met energieën die mensen afgeven en laten hangen, denk aan het voelen van een sfeer op het moment dat je ergens binnenkomt of aan hypnose. Vraag je je nooit af hoe mensen dat doen? Hoe dat werkt in onze psyche? Ik vind het fascinerend :)

8. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    ik heb ook zoiets gedaanb maar dan met een naald en by myn hand
    heel raar.. haha

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wie weet een 2ling.

Bij mij maakt ie een rondje, een meisje dus.
    Ik heb het ook met naald en draad gedaan en daar zegt ie ook een meisje, en raad eens we krijgen een meisje!

Maar bij de hand met naald en draad, doet ie altijd heel langzaam een streepje, dus een jongen.
    Ik vermoed dat de miskraam een jongetje was geweest.

Ik geloof er ook niet zo in, maar vind het gewoon leuk, al helemaal als het uitkomt.

Groetjes Cindy

Share This Page