Mijn moeder (nu 50 jaar) heeft al een jaar of 5 last van haar rug. Er is nooit een afwijking oid gevonden. Ook heeft ze last van haar darmen, afwisselend niet naar de wc kunnen ( weken lang) naar diarree (10 x per dag naar de wc). Ik heb niet een heel goede band met haar, maar nu beter dan vroeger (ze was manisch depressief toen ik puber was). Mijn zus heeft 0,1% contact en mijn tweelingbroer ook super weinig. Ik zie haar ongeveer 1x per maand. Laatste tijd heb ik vaak over haar gedroomd en elke keer was er iets in zo'n droom, of kanker, of zelfmoord plegen enz. Nu stuurde ze vorige week op haar vakantie een foto van zichzelf en ik schrok me rot. Ondanks dat mn tweelingbroer al zei dat hij er slecht uit vond zien.. Een super ingevallen gezicht, rimpels overal en super erge wallen. Gister ben ik langs gegaan en ze blijkt dus nog maar amper 50 kilo te wegen. (bij 1.62 meter). Ze gaat minimaal 10x per dag naar de wc en durft de deur niet uit zonder soort van luier. Nu ben ik zo bang. 29-07 heeft ze een darmonderzoek maar door die dromen vrees ik het ergste.. Ze zei dat de dokter dacht aan het zusje van chrone, maar die symptomen heeft ze allemaal niet. Toen ik haar via de whatsapp vroeg f hij iets over darmkanker had gezegd zei ze: Don't worry, doe ik ook niet xx Terwijl k weet dat ze zich super beroerd voelt..
Snap je bezorgdheid.. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat het iets minder ergs is als k....
Zou best eens ziekte van crohn kunnen zijn (althans, ik lees over vermageren en diarree)...Zou niet gelijk van het ergste uitgaan. Sterkte meis!