Zoals de titel al zegt: Wie moest het eerst 'ja' zeggen bij jullie ceremonie? Jij of je partner? Is daar eigenlijk een officiele volgorde voor?
Oh wat spannend.... Alvast van harte gefeliciteerd. En maak er een mooie dag van. Jammer dat het weer niet zo heel goed is.
hahah nou dan was t hier anders. Hier was ik eerst daarna mijn man. Ook niet besproken van te voren, hij zij gewoon eerst mijn naam. Toen dacht ik "ow shit ik eerst" whahha
oh geniet van je dag morgen, het wordt mooi weer!! zonnig en 15 graden! mijn man zei eerst ja en toen ik.
Haha lijkt me ook schrikken ja Volgens de vooruitzichten wordt het inderdaad zonnig en droog.. Fingers crossed.
veel plezier morgen. Anders geef je toch aan wat je graag wil. Ik dacht dat het meestal eerst de man was.
Veel plezier morgen!! Ik geloof dat het bij ons eerst mn man was. Maar mn man gelooft dat ik eerst was hahaha
Hier was het eerst ik, en ik zei het al eerder dan de bedoeling was (ja, ik was zo'n doos die niet kon wachten tot ze klaar was met haar verhaaltje hihihi)