Hoi dames, Over een week of drie trouwt mijn baas en wij zijn uitgenodigd voor het feest. Nu ben ik op ziek naar leuke kleding maar ik weet eigenlijk niet wat "gepast" is. Eigenlijk wil ik een leuke jurk maar ik heb nogal een grote maat (50-52) dus hebben jullie tips waar ik leuke kleding kan kopen? (liefst niet al te duur en in het ideale geval kan ik het vaker aan dan alleen naar de bruiloft)
Bv: Great Looks - jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Promiss - jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Great Looks - jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl
Bonprix ? De kleding is daar ook voor een leuke prijs maar bestel wel 2 maten want daar zit soms nogal verschil in. (ik heb er mijn grote maten zwangerschaps broeken vandaan en koop er ook al mijn ondergoed)
evi83: die eerste van greatlooks vind ik wel leuk! Ik weet alleen niet of ik mijn knieen wel wil showen... moontje: als ik in de buurt van arnhem zou wonen dan was ik daar zeker even langs gegaan! Maar dat is helaas niet het geval. Iemand nog iets anders dan wehkamp?
oh ja Bonprix, Sasya sorry ik las over je post heen. Ik vind de bonprix geen goeie kwaliteit... Ik heb een aantal keren bij hun besteld en na 1 keer wassen is het al zo gekrompen dat het te klein is.
lizzie, mij denk ik ook niet ik heb nogal een uitstekende derriere... Maar wil het wel proberen! En anders ga ik toch een leuke broek met jasje kopen. Thanks
Ik moet zelf ook nog wat hebben voor een bruiloft, dus denk dat ik voor mezelf dat eerste great looks jurkje ga bestellen. 98 cm, ik heb geen idee hoe lang dat valt, denk eigenlijk net op de knieen.
Hé, zie dat ze bij Zalando ook +size hebben! magnificent Jerseyjurken - Roze - Zalando.nl Emoi en Plus Jurken - Grijs - Zalando.nl (Zou er wel een shirtje onder doen)
Wel jammer hoor. Stevige dames denken heel snel dat ze geen jurkjes aan kunnen, terwijl dat vaak erg leuk kan staan. In een broek wordt je echt niet slanker en in een jurk niet dikker... Met een dikkere of dunnere panty kun je ook bepaalde dingen verhullen of accentueren en idd een hakje (al is het maar een klein hakje) maakt het helemaal af. Gewoon een keer een lading bestellen bij de Wehkamp en lekker thuis passen, vaak zul je zien dat iets veel leuker staat dan je zelf denkt. Succes ermee!
Helaas Ik heb geen idee van jurken en shirts dat heb ik er nooit besteld aangezien we een etam outlet hebben hier. De broeken en ondergoed blijven erg mooi tot nu toe. Ook nog eentje is Ulla Popkin, niet echt goedkoop maarja. Over de kwaliteit kan ik niks zeggen het is te lang terug dat ik daar wat vandaan heb. Succes met zoeken! Ben erg benieuwd wat je keus word. Groetjes Sas
Ik heb toch maar twee jurkjes bij Wehkamp besteld, ik ga eerst even passen en als dat niks is dan ga ik denk ik even naar Ulla Popken in Leeuwarden. Thanks voor het meedenken! @collo: Dat is waar idd. Je wordt niet dikker in een jurk, maar als je een jasje aan hebt dan camoufleer je je probleemgebied (in mijn geval mijn middel rondom)
Ohh maar een jurk stond echt niet hoor! heb ze vaak genoeg toch gewoon aan gedaan om te kijken maar echt zo niet voor mij. En je hebt gelijjk er zijn ook vollere dames die er super uitzien in een jurkje!