Ik heb gister een goed kledingstuk en nieuw kledingstuk verkocht en verstuurd aan iemand. Nu krijg ik een berichtje van diegene met het bericht hoe ik het durf ik zo'n vieze oude rok vol met etensresten te versturen... De rok was echt nieuw van een duur merk. Hooguit 1 keer gedragen. Ik heb op haar verzoek nog een extra foto gestuurd van de achterkant. Ze was akkoord en wilde de rok kopen. En nu dus zo'n bericht.... Help wat moet ik hiermee?....voel me er wel naar over... Ik zou nooit oude troep verkopen... Ik hoor wel vaker dat mensen achteraf zulke berichten sturen om hun geld terug te krijgen... Zijn er mensen met ervaring met dergelijke berichten? Nogmaals wat moet ik hiermee?
Gewoon een vriendelijk bericht terugsturen dat je je nier herkent in haar bericht en dat je haar heel veel plezier wenst met de rok die ze zelf goedgekeurd heeft voordat ze hem kocht. Verder geen aandacht aan besteden.
Tsja dat blijft het risico van laten verzenden, je weet nooit van tevoren hoe iets er in het echt uit ziet. Als je zeker wilt weten of je de aankoop ziet zitten, zal je het toch echt persoonlijk op moeten halen. Dus heel erg jammer voor haar, maar ze is zelf akkoord gegaan. En het is inderdaad een handige manier om er achteraf een slaatje uit te slaan, door te zeggen dat iets niet goed/kapot/vies is.
Melden bij Marktplaats. Gewoon ditzelfde verhaal. Op de site van de gebruiker zit een 'meld' knop. Ik had laatste een geintje waarbij ik ook heb gemeld en het bleek dat ik niet de enige was die de bewuste gebruikersnaam had doorgegeven.
Ik heb dat een keer gehad. Ik verkocht de Nuna Pepp van 1 jaar oud met tas en alles. Was echt in zeer goede staat. Het is dat we toen niet voor een 3e gingen anders had ik dat nog bewaard. Mevrouw wilde dat opgestuurd. Nou prima. Wij een stevige doos en alles geregeld. Netjes opgestuurd krijg ik daarna mail dat ze vond dat de buggy er zo slecht uit zag dat ze het moest weg gooien want ze durfde haar kind er echt niet in te doen Ik heb nooit iets slechts verkocht. Vind dat niet netjes. Heb zelfs een 2e hands bugaboo toen weer verkocht na gebruik (tuurlijk zitten er gebruikerssporen op) maar zag er zo goed uit en die mensen die de bugaboo hebben ontvangen zeiden zelf nog dat ze de wagen er ontzettend netjes vonden uitzien en waren erg dankbaar Ergens bij die vrouw met de Nuna kloptte dus echt niet. Ergste was ik voelde mij er ook nog schuldig om en ging serieus denken of ik de Nuna dan zo slecht verkocht had
Zou je mij een pb kunnen doen met de betreffende gebruikersnaam? Ben wel benieuwd of het dezelfde is?
Ik wou zeggn vraag om foto met die vlekken, maar ja kan ze ook zelf erop aanbrengen. Gewoon melden bij Mp.
Dat durf ik wel openbaar hoor Dat was 'Sure' uit België, maar die is vorige week gecheckt en van mp verwijderd. Maar wellicht onder een andere naam terug? Ik had nooit eerder een melding gemaakt, maar vind dat mp het snel en netjes heeft opgepakt. Ik was verkoper, en had op tijd in de gaten dat er iets niet klopte.