Ik vind Eloi leuk bij de naam van je zoontje en helemaal niet ingewikkeld qua uitspraak. Voor een meisje Nila tussen deze twee opties.
Eloi vind ik mooi. Nila en James zijn beide leuk maar ik vind James niet passen bij de naam van jullie zoon. Dus Nila
Ezra voor een jongen! Vind ik echt een leuke naam. Meisjesnamen zijn allebei niet mijn smaak, maar Nila vind ik wel veel mooier dan James.
James vind ik echt super tof voor een meisje! Nila vind ik wat zoetjes. Niet zo stoer als je andere namen. Eloi, vind ik wel een leuke naam, maar heel gewoontjes (ken echt minimaal 10 jongens die zo heten) Ezra vind ik wel leuk, maar wel een beetje Arabisch klinken. Voor een jongen zou ik dus nog verder zoeken
Eloy (geen Eloi). Ezra wel mooi maar vind het altijd zo'n naam waarbij ik niet goed weet of het om een j of m gaat. James vind ik voor een jongen als niks en voor een meid al helemaal niet. Nila wel oke dus Nila dan.
Nila en Ezra maar dan beide voor een meisje. De eerste jongensnaam heb ik geen idee hoe je dat zou uitspreken en James vind ik echt voor een jongen.
Ik vind James in combinatie met O. echt als 2 jongens overkomen, dus daar zou ik niet voor gaan. Voor een jongen Ezra!