Hoi hoi, Manlief en ik zitten op een totaal andere golflengte qua smaak. Wat ik mooi vind, dat vind hij niks. En andersom. De naam waar we het beiden over eens waren is helaas al bezet. Hij dacht aan Keithon, Thayson en ik ben meer van Jace, jeaven, jemairo etc. Zoveel namen de revu laten passeren maar buiten Joshua niet 1 gevonden die wij beiden mooi vinden..... Iemand nog ideeën???
Nou Joshua is één van mijn favoriete namen dus ga daarvoor zou ik zeggen Leuke namen trouwens, zowel van hem als jou. De schrijfwijze is persoonlijk niet mijn ding, maar wel mooie klanken.
Hahah er moet toch wel een naam zijn die jullie allebei leuk vinden! Het zou heel anders zijn als hij namen als Teun en Koen leuk vond en jij dus namen als Jemairo en Jace Maar goed, Joshua is toch een mooie middenweg? Of is dat de naam die al bezet is? Wil jij per se een naam met een J? Alle namen die jij mooi vindt beginnen ermee. Jace vind ik wel mooi. Keithon zou ik trouwens als Keaton schrijven; Thayson als Tyson (tenzij de uitspraak teesen is dan Tayson of Tason); Jeaven ken ik niet eens, spreek je dat uit als dzjieven of dzjeeven. Vind die naam maar raar..; Jemairo ken ik ook niet echt, Jenaro wel; Hier wat ideetjes met een J: Jacinto Jackson / Jaxon / Jaxson Jaden / Jaiden / Jayden, Jalen James, Jameson / Jamison, Jamie Jared, Jarod, Jaron Jason Jasper Jeff, Jefferson, Jeffrey Jem, Jemmy Jenaro Jeremy, Jeremiah, Jermaine Jerold Jeronimo Jesse Jim, Jimmy Joaquim, Joaquin Joby, Jody Joe, Joel, Joey Johnny, John / Jon Jonah Jonty Jools / Jules Jordan Jordi Jorginho Joseph Josh Josué Julen Julian, Julio, Julius Justice, Justin
Wow wat een reacties! Zo bedankt! Joshua is helaas de naam die al bezet is..... Zo erg vind ik dat. Maar ja. Veel namen die ik voorbij zie komen hebben we ook de revu al laten passeren. Maar we hebben nog niet zoiets van: JA DAT IS DE NAAM!!! Het is voor een jongetje. Niet per se met een J. Maar dat zijn eigenlijk toevallig de namen die ik zelf leuk vind. Gek dat die allemaal met een J beginnen. Komt vast door papa's naam. ;-P Ik denk dat Joshua nu als tweede of derde naam wordt gebruikt bij ons. Wel al heel erg bedankt voor jullie reacties. Mochten er nog meer creatieve, leuke namen zijn...... Heel Graag!!!!!! Heb ik weer lekker wat om over te discussiëren. ;-P
Logan Jae (Jay) Joah (spreek je uit als Djoah) Jayno Jake James Benjamin Callum Dylan Ryan Aiden Luka / Luca Mika / Mikah of met een C Ferron Tyler Connor Liam Nathan Harvey Hayden Rhys Bradley Brandon Finley Kian Sean Dean Mitch Shane Devin Jordan Lennox Maddox Lennon Winston Roan Justin Tyrone Tyrece Collin Denzel Killian Jackson Jaimy Jamison Jerrold Jones Jonah
Hier dan nog wat ideetjes níet met een J hahah Aaron Ace Aidan Alec, Alex Alvaro Alvin, Elvin, Elvis Amando, Armando Amyas Anthony Aric / Arik Arlen, Arlo Ashton / Aston Audley Aurelio Austin Avery * Benji Benson, Bentley Bento, Benton Blaine, Blaze, Brais Boyd, Boyce Braden, Brady, Braylon Bradley Brandon, Brannon, Brendan, Brennan Brent, Brett, Brenton Brian / Bryan, Ryan Brice / Bryce, Bryson Bridger Brigham Brody Bruce, Bruno * Caden / Kayden Calvin / Kelvin Cameron Carlton, Charlton Carter, Carver Casimir, Casimiro Cecilio, Celino, Celio Charlie Chase, Chance Ciro Colin / Collin Connor / Conner / Conor Cooper Curtis * Dane, Thane Danilo, Delano Darrell, Darren Darwin Dave, Davey Dayton Dean / Dene Delmar, Delroy Denton, Denver, Denzil Derek Desmond Devin / Davin Dex, Dax, Dexter Diego Dion, Deon Dominic / Dominick Donovan Dwayne, Dwight Dylan * Eden Eldon Elias, Eligio Elijah Elliott Eloy, Elroy, Leroy Emery Emil, Emilio, Emiliano Enéas Ethan Evan, Evander Ezra * Fabio, Fabiano Felix Fenton Ferdy Ferran / Farran Finley, Flynn Floyd * Gaspar Gavin Glen / Glenn * Hadley / Hedley Harlan, Harley, Harlow, Harper, Harvey Hayden Holden Hugo Hunter * Iago Inigo, Indigo Irvin, Irwin Isaac Isaiah Ivan * Keegan Kendall Kendrick, Kenrick Kenneth Kent, Kenton Kevin Kian Kieran, Kiaran Kyle, Lyle, Kyler * Landon Layton, Leyton Laz Lazaro Leandro, Leander Lee / Leigh, Leighton Len, Lennard, Lennon, Lennox, Lenny Leon Lester Levi Lex Liam Lindon, Linden, Linton Lino Lisandro Lloyd / Loyd Logan Lonny Lorenzo Lucas, Lucian, Luciano, Lucio, Lucius * Maddox Marcio, Mario Marino, Mariano Marlon, Marlowe Marvin, Mervin, Melvin Mason Mateo / Matteo Matthew Mauro Maverick Max, Maximo, Maxwell Micah Mick, Mike Miguel Milo Mitch Morris Myron * Nando Nathan Neil Nevil Nick Nico, Nicolas Nigel Niles Noah, Noel Nolan Norris * Odell Oliver Oscar Otis Owen * Parker Paxton Payton, Peyton Percy, Perry Phil, Philip Philander Porter Presley, Preston * Quin, Quincy, Quinlan, Quinten * Rafael / Raphael Ralph / Ralf Ramiro, Rodrigo Ramon Ramsey Ray Rex Richie / Ritchie Rick, Rico Riley, Rylan Robin, Ruben Ron, Ronnie / Ronny Rowan / Roan, Rowley / Roly Roy, Royce Rufus Russell * Salomon, Solomon Salvador Samuel Scott Sebastian Sefton Sendoa Sergio Seth Severino, Severo Shane, Shaun / Shawn Sid, Sidney Silas Silvio, Silvester Simon Sinjin Skyler Sonny / Sonnie Spencer Stan Steve, Steven Stuart Sullivan * Talon Tanner Taylor Terence Tex Thiago / Tiago Thom, Thomas Thorley, Thornton Thurstan Tim, Timothy Tobias, Tobin, Toby Travis, Trevor Trent, Trenton Tristan Troy, Trey Tyler, Tyrik, Tyron * Valentin, Valerio Vasco Vernon Vic, Victor Vince, Vance Vincent, Vinicio, Vinny Vito * Wallace / Wallis Walt, Walter, Walton Warren Waylon Wayne Wes, Wesley, Weston Wiley William, Willy/Willie, Willis Wilson, Wilton Winston Wolfe, Wolf Wright Wyatt * Xander Xavier Ximo * Yorick * Zach, Zachary Zane Zed Zeke Zeph Zigor Zorion