Oke, hier misschien een suggestie? Justin Daniel (op z'n engels) Daphne Lynn of Daphne Megan? (ook op z'n engels)
Timberlake? Grapje! Achter Daphne vind ik Sophie heel mooi. Dat vind ik sowieso een hele mooie (tweede) naam, maar hier passen de klanken en letters ook erg mooi.
Sophie vind ik ook heel erg mooi, maar vorige maand is er in onze vriendengroep een meisje geboren met de namen Lisa Sophie, dus die valt helaas, helaas af! graag meer suggesties mensen! Wat vinden jullie van Justin Damian?
justin raven justin ryan justin dylan justin thomas justin david daphne elise daphne rosalie daphne nicole daphne karlijn
even up! Ben op het moment een beetje blanco nl, voor Daphne zijn we eruit, maar bij Justin nog niet! Ideeën, tips, suggesties, ALLES is welkom!
Justin David Justin Matthew Justin Joel Justin Kay Justin Robin Justin Ray Justin Sam Justin Donovan Justin James Justin Lawrence Justin Walter Justin Harley/Harvey
mariaatje ik wil je alleen een tip geven omdat ik het heb mee gemaakt.wij (werk op een kinderdagverblijg) kregen ook een meisje dat Daphne op ze engels en heel veel mensen noemde haar naam in het nl dus je krijgt er later wel wat meer last mee dat je dus moet gaan vertelen dat het in het engels is. ik vindt het apsoluut mooier.maar tis soms wel vervelend voor het kindje en jullie dat je het er bij moet zeggen.
Lief dat je daaraan denkt! Maar Daphne word gewoon Daphne, op zijn NL's dus! En Justin wordt zeg maar qua uitspraak Djustin en niet Justin. Merk dat ik er voor een meid toch nog niet uit ben, ik blijf verder kijken steeds en dat hoort volgens mij niet als je DE naam hebt, of niet?!