Onze eerste naam staat nu vast: Lucas We hebben als tweede naam nu twee opties die we allebei mooi vinden, namelijk: Lucas Fabian Lucas Oscar Ik ben benieuwd of jullie dit mooie namen vinden, en welke van deze twee combi's vinden jullie het best?
Lucas Fabian. Ik vind Fabian en Oscar beiden erg leuk. Maar Fabian nog net wat mooier. Had zelf Fabian graag als roepnaam voor een jongen gehad, maar manlief vond het niet zo mooi helaas. Groetjes.
Lucas Fabian! Bij Lucas Oscar stoort de dubbele "a" mij als ik 't hardop uitspreek (al doe je dat natuurlijk niet zo vaak met een tweede naam, maargoed). En Fabian vind ik sowieso een mooiere naam dan Oscar.
je bedoeld zeker, omdat er in Oscar minder 'a's zitten dan in Fabian nee geintje, snap wat je bedoeld. ...car lijkt op ...cas
Ik vind Oscar een erg mooie naam! Maar misschien ligt Lucas Fabian wel lekkerder in de mond qua uitspraak!
Vind Oscar leuker dan Fabian.... Maar als je het hardop zegt klinkt Lucas Oscar niet en Lucas Fabian juist erg leuk.
Ik heb op Lucas Oscar gestemd, maar vind wel dat Fabian in de combinatie misschien iets mooier is....
Ik heb gestemd op Lucas Oscar. Maar heb het idee dat als jullie een lange achternaam hebben Fabian mooier is.
Ik zie een winnaar! We hebben een 'gemiddelde achternaam. Denk zelf ook dat Fabian het mooist past, en vind het zelf ook de leukste van de twee.
Ik heb net ontdekt dat Fabian Boon betekent... nou dat is wel de minst betoverende betekenis die ik ooit heb gehoord haha Hoe kan zo'n leuke naam nou Boon betekenen?