Wij kunnen niet kiezen uit deze twee namen. Welke naam heeft jullie voorkeur en waarom. Beide namen op zijn engels uitgesproken.
James! Word volgens mij het snelst ook gewoon in het Engels gelezen en ik vind het gewoon de leukste van de twee
Haha, staat inmiddels fifty-fifty. Heb zelf voor James gekozen. Ik vind het een stoere naam en hij staat ook op mijn lijstje.
James!! Mooie klassieke Engelse naam Jim wordt in ENgelstalige landen juist vaak gebruikt als afkorting van Jim dus misschien kun je beide gebruiken
Mijn zoon heet James en krijg er heel veel leuke reacties op. Ik vind Jim ook leuk, maar wat gewoner. James vind ik klassiek en stoer. Succes met kiezen! Toevallig nog een leuke suggesties voor een broertjesnaam bij James?
Allebei leuk en als je het een jaar geleden had gevraagd zou ik Jim gekozen hebben, maar inmiddels vind ik James toch origineler en superstoer! Dus mijn antwoord is: James
James! Stond ook op ons lijstje, omdat we James Dean fan zijn. Vind het juist een stoere naam en geen butler achtige kak-naam zoals hier eerder werd gezegd.
thnx voor jullie (voornamelijk ) leuke reacties!! Ikzelf denk ook zeker niet aan een butler naam bij James. Vind het een stoere naam en je hoort hem minder vaak dan Jim Ik denk dat we onze keuze toch laten vallen op James..
Mijn reden is misschien een beetje.. raar (haha) Mijn vriend en ik zijn nu de serie Lost aan het kijken en een iemand heet daar James! Dus ik ben helemaal 100% voor James