Ik wil mijn kind Tony noemen als het een jongetje wordt, ik vind het stoer maar ik weet niet hoe andere daarover denken, daarom heb ik er ook al een topic over geopend
Tony vind ik ook wel leuk! Alleen ik moet dan aan die dikke tony denken van oh oh cherso. En dat heb ik dus by heel veel namen, dat ik aan iemand moet denken. En daardoor vind ik niks leuk
Hier heet de oudste Joshuah. Vind ik zelf eerder lieflijk. Maar wij korten hem vaak af naar Josh omdat dat zo heerlijk stoer klinkt vooral in tiener jaren is dit stoer.
Ja ik zit toevallig net Tony te googlen, kom ik ook op die dikke lelijke Tony van oh oh cherso.. Bah....
Aan korte namen, met een beetje 'harde' klanken (-k, -x, -t, -z). Wat voor soort naam zoek je, Nederlands, Engels, Frans, enz.?
Als je een soort van gyspy naam zoekt woonde paar jo gens vroeger bij me in de buurt eie heette: Angelo Christian Guiovanni Romario
Nou iets wat een beetje nederlands is... hoeft niet helemaal nederlands, maar zoals christiano en djayden enzo dat wil ik niet.
Ja best wel... Maar eigenlijk meer om hoe andere gaan reageren... Tuurlijk is het ons kind en kiezen wij de naam maar je wilt toch dat de meeste de naam wel leuk vinden...
Wij hebben onze zoon duncan genoemd want tijdens mijn zwangerschap bleek dat het een grote jongen zou worden en daarom vonden we deze naam er goed bij passen
Onze zoon heet thijs, voor de tweede denk ik aan hidde. Ik vind het een prachtige stoere hollandse naam maar mijn man is nog niet helemaal overtuigd. Vince joey