Zoals de titel al zegt: Help ons haha! Wat zou jullie voorkeur hebben als jullie tussen deze twee namen moesten kiezen, Juna of Jula? Alle andere varianten kennen we, we kiezen heel bewust éên van deze namen. Uitspraak gewoon op zijn NL: Juuna/Juula.
Juna, ik vind zoals hierboven genoemd de l in deze niet prettig klinken. Ik vind het feit dat de n een stemhebbende klank is in deze mooier dan de stemloze l . Klinkt voller ofzo.
Ten eerste, ik vind ze allebei leuk! Gekozen voor Juna, omdat ik denk dat mensen al snel Julia lezen en zeggen. Maar goed, ik kan ook redenen verzinnen waarom ik juist voor Jula zou kiezen. Ik vind ze beide gewoon leuk
Ik word een beetje flauw van al die Juna’s. Vind het ook zo zeurderig klinken (sorry). Jula is geloof ik een kinderkledingmerk. Maar geen beroerde associatie dus helemaal prima Edit: ik was in de war met Jola. Jule nog net iets leuker
Hahah geen sorry zeggen joh, ben blij dat je zo eerlijk bent en je brengt het op een fijne manier! Bedankt!
Super lieve reactie! Wij hadden het ook over de Julia verwarring. In de familie hebben we een Julia, die zien we eigenlijk nooit maar voelt toch gek om dan de naam Julia te kiezen. Jula vinden we ook geweldig.
Juna, bij Jula heb ik het gevoel dat de i ontbreekt. En ik vind Jula niet zo lekker uit te spreken. Juna spreekt fijner uit.