Ja goeie! Een aantal gisteren gelijk voorgelegd maar dat was geen optie: Namen die van bovenstaande blijven hangen zijn: Jasper Sebas/Bas/Bastiaan Hidde Fedde James Pepijn Koen Oscar Daniël Morris Een aantal zijn om verschillende reden geen 'optie'. Maar wat ik wel leuk vind om te zien is dat de naam die we 'tot nu toe hebben', er wel tussen zit
Manu Jibbe Teije Jesse Benjamin Robin, Rodin, Rowin, Rowan Fidde Mael Milas, Mias, Lias Joah Lewis Sybe Jilles Julan, Julian Imre Joppe
Thomas, Ruben & Daniël Thomas, Ruben & Oscar Thomas, Ruben & Marcus Thomas, Ruben & Lucas Thomas, Ruben & Victor Thomas, Ruben & Julian Thomas, Ruben & Maarten Thomas, Ruben & Samuel Thomas, Ruben & Jonathan
Leuk! Maar zit al in de directe familie. Dankjullie wel voor het meedenken! Toch weer een aantal nieuwe namen voor kunnen leggen hier thuis <3
Hidde, Oscar, Daniel, Pepijn. Andere staan al wel op het lijstje maar zullen het om verschillende redenen niet worden. Maar ik zal in Februari altijd nog kunnen laten weten welke het uiteindelijk wel is geworden. We hebben nog even om de knoop door te hakken
Mooi rijtje zo! Nu maar hopen dat er in de tussentijd niet nog meer namen voorbij komen, dan krijg je straks dát weer Hidde was trouwens een naam die ik zelf ook voor had willen stellen, maar waar ik niet meer op kon komen toen ik m’n antwoord samenstelde XD Pepijn en Oscar ook erg mooi bij de namen van je jongens!
zijn jullie al wat verder in de zoektocht? Ik heb niet alle rijtjes doorgenomen, maar d a cht zelf aan; Jasper Simon Simeon Daniël Laurens Pepijn Wouter Fedde Jelmer Joris Oscar Tijmen Willem Kasper