Hebben wij nu nog. Geen aanrader. Breed maar amper kofferbak. Onze tweelingwagen past er net in. Tweeling op de achterbank met twee reiswiegen tussen ze in. Oudste dochter tussen ons in voorin. Past bijna geen handtas meer bij laat staan dat we hiermee op vakantie kunnen. Dus wordt ingeruild
Wij rijden een Mercedes E 7 zitter. In de kofferruimte zit een opklapbaar bankje in de laadvloer. Mijn man wil absoluut niet in een MPV rijden, dus dit is een mooi alternatief. Gaan binnenkort over op een andere Mercedes 7 zitter ( g klasse) of een Landrover Discovery.
Ingeklapt. Speciaal laten maken door Mercedes van dezelfde lederen bekleding. Is geschikt voor kinderen tot een jaar of 10.
Auto is helemaal aangepast hoor. Verzwaarde bumper en zijkanten met airbags. Een simpele MPV zoals een Zafira is gevaarlijker hoor. Kinderen zitten boven de achteras en hierdoor veel veiliger als in een normale MPV waar de 3e zitrij achter de achteras is bevestigd. Ik zou overigens nooit met een zelf geplaatst bankje gaan rijden en gordels die er later zijn ingemaakt.
Wij hebben nu een Ford C-max en gaan binnenkort overstappen naar de S-max zodat we ook wat meer ruimte hebben.
Bedankt voor de foto's. M'n oudste 2 zijn bijna 10 en 8 dus voor ons niet zo handig (wil de jongste 2 dichtbij hebben die hebben meer aandacht nodig, de oudste kijken naar buiten met mp3 in hun oren. Ziet er verder wel mooi uit hoor. Overigens zit mijn achterste zitrij ook op de achteras. Wielen zover mogelijk op uiterste punten auto rijdt fijn.
Ben een beetje verliefd op de Peugeot 307. Geen idee waarom Nou ja, vroeger de Peugeot 306 gehad en die was zo fijn.
Hier een Opel Zafira. Heerlijke auto. Geen klagen over. Enige wat blijde Zafira belangrijk is dat je een1.8 hebt en geen 1.6. Die hadden we eersten en toen moesten we iedere maand een fles olie bijvullen. Nu hebben we 1.8 en geen problemen met de olie.
2003 geloof ik Wij hebben wel de luxe versie met inklapbare spiegels (automatisch bij op slot doen) panoramadak, automatische ruitenwissers , boordcomputer en nog meer dingen waar ik de naam niet van weet haha. Wij hebben m nu bijna 2 jaar en nog nooit olie bij hoeven vullen, 1.6 16v hebben we.